مجله اینترنتی گیمیس

ابرخودرو استون مارتین والهالا تقریبا آماده ورود به جاده‌ها است

سرانجام ولا آماده ورود به جاده ها است. قبل از اینکه استون مارتین در سه ماهه دوم سال شروع به تولید این موتور سیکلت Supercar کند ، نسخه نهایی Valhala در فرآیند آزمایش است. مهندسان استون مارتین در حال بررسی نمونه های اولیه در اسپانیا و انگلستان برای حل مشکلات دیگر هستند.

استون مارتین یکی از نمونه های Valhala را به مرکز تست Idiada در اسپانیا منتقل کرده است. ماشین هیبریدی در آزمایشات و آزمایشات بالا برای پردازش مسیرهای خشک و مرطوب برای آزمایش آیرودینامیک فعال ، سیستم فرمان و ترمز درگیر شده است. در عین حال ، نمونه دیگری در انگلیس برای کالیبراسیون آزمایش می شود.

قلب ضرب و شتم Valhala قوی ترین موتور استون مارتین V8 تا به امروز است. این چهار توری چهار لیتری در مرسدس مسطح ، گرفته شده از سری مرسدس AMG GT Black ، چهار اسب بخار تولید می کند.

منبع تغذیه از طریق گیربکس هشت قطعه با دو کلاچ به چرخ ها منتقل می شود. علاوه بر این ، یک موتور الکتریکی در گیربکس یک استارت و ژنراتور بازی می کند. دو موتور الکتریکی دیگر که در مجموع 5 اسب بخار تولید می کنند ، روی محور جلو نصب شده اند تا والله را به یک درایو کامل چرخ تبدیل کنند.

مانند فراری SF90 استراداله ، والالا در حالت الکتریکی در دیفرانسیل قدامی حرکت می کند. اما با توجه به محدوده محدود 2 کیلومتری ، درایو بنزین خیلی سریع شروع می شود. حداکثر سرعت در حالت الکتریکی به 2 کیلومتر در ساعت محدود می شود. اما با فعال شدن موتور V8 ، این خودرو در 1.5 ثانیه به سرعت 1.5 کیلومتر در ساعت می رسد و در نهایت به 5 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.

با 2 کیلوگرم وزن خشک Aston Martin Supercar ، به نظر می رسد به عنوان قدرت درایو V8 و سه موتور الکتریکی آن سبک است. Valhala دارای چرخ های 5 اینچی و عقب چرخ های 5 اینچی است و مجهز به ترمزهای کربن و سیستم تعلیق سازگار است.

مقالات مرتبط

با وجود فن آوری های پیشرفته آیرودینامیکی ، طراحی Valhalla خیلی پیچیده نیست و استون مارتین برای او طراحی تمیز و ساده ای دارد.

استون مارتین پیش از این قصد داشت سومین سوپراسپرت خود را تولید کند. اما پروژه مفهومی Vancoich Vision ایجاد نشده است.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more