سرانجام ولا آماده ورود به جاده ها است. قبل از اینکه استون مارتین در سه ماهه دوم سال شروع به تولید این موتور سیکلت Supercar کند ، نسخه نهایی Valhala در فرآیند آزمایش است. مهندسان استون مارتین در حال بررسی نمونه های اولیه در اسپانیا و انگلستان برای حل مشکلات دیگر هستند.
استون مارتین یکی از نمونه های Valhala را به مرکز تست Idiada در اسپانیا منتقل کرده است. ماشین هیبریدی در آزمایشات و آزمایشات بالا برای پردازش مسیرهای خشک و مرطوب برای آزمایش آیرودینامیک فعال ، سیستم فرمان و ترمز درگیر شده است. در عین حال ، نمونه دیگری در انگلیس برای کالیبراسیون آزمایش می شود.
قلب ضرب و شتم Valhala قوی ترین موتور استون مارتین V8 تا به امروز است. این چهار توری چهار لیتری در مرسدس مسطح ، گرفته شده از سری مرسدس AMG GT Black ، چهار اسب بخار تولید می کند.
منبع تغذیه از طریق گیربکس هشت قطعه با دو کلاچ به چرخ ها منتقل می شود. علاوه بر این ، یک موتور الکتریکی در گیربکس یک استارت و ژنراتور بازی می کند. دو موتور الکتریکی دیگر که در مجموع 5 اسب بخار تولید می کنند ، روی محور جلو نصب شده اند تا والله را به یک درایو کامل چرخ تبدیل کنند.
مانند فراری SF90 استراداله ، والالا در حالت الکتریکی در دیفرانسیل قدامی حرکت می کند. اما با توجه به محدوده محدود 2 کیلومتری ، درایو بنزین خیلی سریع شروع می شود. حداکثر سرعت در حالت الکتریکی به 2 کیلومتر در ساعت محدود می شود. اما با فعال شدن موتور V8 ، این خودرو در 1.5 ثانیه به سرعت 1.5 کیلومتر در ساعت می رسد و در نهایت به 5 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.
با 2 کیلوگرم وزن خشک Aston Martin Supercar ، به نظر می رسد به عنوان قدرت درایو V8 و سه موتور الکتریکی آن سبک است. Valhala دارای چرخ های 5 اینچی و عقب چرخ های 5 اینچی است و مجهز به ترمزهای کربن و سیستم تعلیق سازگار است.
مقالات مرتبط
با وجود فن آوری های پیشرفته آیرودینامیکی ، طراحی Valhalla خیلی پیچیده نیست و استون مارتین برای او طراحی تمیز و ساده ای دارد.
استون مارتین پیش از این قصد داشت سومین سوپراسپرت خود را تولید کند. اما پروژه مفهومی Vancoich Vision ایجاد نشده است.