آمازون از ویژگی جدیدی به نام علاقه ها رونمایی کرده است که با کمک هوش مصنوعی ، به کاربران این امکان را می دهد تا منافع خود را وارد کنند و دامنه قیمت وب سایت برای دریافت پیشنهادات شخصی.
علایق قادر به پردازش درخواست ها با یک زبان گفتگو هستند. به عنوان مثال ، “دوستداران قهوه پیوسته یا” لوازم آرایشی برند برتر “. این ویژگی با جستجوی فروشگاه آمازون و اطلاع رسانی به کاربر از تخفیف ها ، محصولات جدید یا محصولات مکرر ، پیشنهاداتی را پیدا می کند.
خرید از آمازون گاهی اوقات به نظر می رسد در دریای بی پایان گزینه های مناسب جستجو می شود. بنابراین ، اهداف می تواند تجربه بیشتری را فراهم کند و خرید را تسهیل کند.
مقالات مرتبط
در حال حاضر ، علایق فقط از طریق برنامه یا برنامه وب در اختیار گروه محدودی از کاربران آمریکایی قرار می گیرد. آمازون می خواهد این ویژگی را در ماه های آینده برای همه کاربران آمریکایی منتشر کند.