مایرن گفت: “در اپل، نوآوری در DNA ما است و طراحی محصولاتی که به نوآوران جهان قدرت می بخشد برای ما بسیار مهم است… ما با این ویدئو از هدف خود کوتاهی کردیم و عذرخواهی می کنیم.”
پس از انتقادات گسترده از تبلیغ ویدیویی iPad Pro جدید، اپل در بیانیه ای رسما عذرخواهی کرد. تور مایرنمعاون ارشد تیم بازاریابی اپل، گفت که این شرکت به هدف نهایی خود کوتاهی کرده است.
سه شنبه گذشته اپل از آیپد پرو ۲۰۲۴ به عنوان باریک ترین محصول خود رونمایی کرد. این شرکت برای نشان دادن تمامی امکانات کاربردی و خلاقانه آیپد، تبلیغ تصویری به نام !Crush را منتشر کرد که در آن ابزارهای هنری مختلف مانند پیانو تحت فشار پرس له می شوند. در انتهای ویدیو فقط آیپد پرو باقی مانده است.
تبلیغ ویدیویی iPad Pro در مدت زمان بسیار کوتاهی جنجالی شد و انتقاد هنرمندان را به دنبال داشت. هیو گرانت او این ویدئو را “تخریب تجربه انسانی” نامید و کارگردان “داستان ندیمه” به مدیر اجرایی اپل گفت “باهوش باشید”.