روابط عمومی ایرانسل در بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیست و یکمین جشنواره روابط عمومی برتر ایران موفق به دریافت لوح «روابط عمومی هوشمند و دیجیتال پیشرو» و لوح «بهترین ارتباط» با مردم در شبکه های دیجیتال و اجتماعی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امشب سه شنبه 2 بهمن 1403 بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در همکاری های سازمانی ملی و بین المللی» با قرائت پیام رئیس جمهور و رئیس جمهور انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر کیم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سیدمحمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و تعدادی از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد. .
در این مراسم با رای هیات داوران، ایرانسل به دلیل درخشش در حوزه های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی، توانست لوح تقدیر و نشان ویژه «همگانی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کند. روابط» 20- اولین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به آرامی
همچنین با توجه به رعایت استانداردهای تخصصی (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و کیفیت و کمیت مناسب در فعالیت ها، لوح تقدیر و نشان «بهترین روابط عمومی در حوزه فناوری های دیجیتال» و شبکه های اجتماعی» در قرن بیست و یکم سال برترین جشنواره روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اهدا شد.
دکتر مسعود مزیکیان رئیس جمهوری ایران در پیامی که برای این رویداد ارسال کرد، با تاکید بر اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، تصریح کرد: روابط عمومی قوی، علمی و اثربخش برگ برنده مدیران است و در این راه می تواند نبض افکار عمومی را بشنود، تعامل شایسته ای برقرار کند و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به مردم ارائه دهد.
وی همچنین در این پیام آورده است: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت و ملت، خدمت هر چه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانه ای و توسعه همدلی اجتماعی و سیاسی بهره ببریم.
در بخشی دیگر از این مراسم پیام سرکار خانم ناتاشا پاولوویچ بویا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.
رئیس IPRA در این اطلاعیه با اشاره به موضوع این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه همفکری و همفکری سازمانی، ملی و جهانی» است، تاکید کرد: در روابط عمومی، انعطاف راهبردی داریم. افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.
پاولوویچ بویا در بخشی دیگر از این پیام بر اهمیت بین المللی شدن روابط عمومی ایران تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه بالایی در جامعه روابط عمومی جهانی ببینم. چون مطمئنم می توانید کمک بزرگی به جامعه روابط عمومی باشید.
در این سمپوزیوم دو سمینار آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و دو نشست علمی تخصصی با ارائه هشت مقاله از اساتید ایرانی و خارجی برگزار شد.
همچنین بیانیه پایانی سمپوزیوم شامل دستورالعملها و دستورالعملهایی برای انجام روابط عمومی در روند کمک به ایجاد توافق و اجماع منتشر شد.
روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش کرده است تا با هدف راهبردی ایرانسل مبنی بر گذار از تلکو به تککو همراه باشد و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران» و «نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت به تولید «پنج در ایران» در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، برای تقویت بیشتر ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و واکنش رسانهها با استفاده از فناوریهای جدید از جمله هوش مصنوعی و تحقق برنامههای ایرانسل برای کمک به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در حوزه ارتباطات و مسئولیتهای رسانهای.