مجله اینترنتی گیمیس

بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴: افت فروش اپل واچ، صعود خیره‌کننده شیائومی

در سال 2 ، بازار جهانی ساعت هوشمند در عرضه 5 ٪ کاهش یافت و برای اولین بار تمایل به کاهش را آزمایش کرد. با این حال ، ساعت هوشمند اپل هنوز در خط مقدم بود. با این حال ، نرخ عرضه این محصول در مقایسه با سال قبل 5 ٪ کاهش یافته است. طبق تحقیقات Counterpoint ، افزایش رقابت و کاهش تمایل مصرف کنندگان برای به روزرسانی مدل های قدیمی تر عوامل اصلی در این کاهش است. علاوه بر این ، فقدان ساعت Ultra 3 و تغییرات محدود در سری 2 ، استقبال از مدل های جدید را کاهش داده است.

در مقابل ، برخی از مارک های دیگر رشد قابل توجهی را تجربه می کنند. ساعت هوشمند سامسونگ در سریال Galaxy Watch ، از جمله The Galaxy Watch ، Galaxy Watch و Galaxy Watch Fe ، موفق شد 5 ٪ نسبت به سال گذشته افزایش یابد. ساعت هوشمند شیائومی همچنین برای اولین بار در بین پنج مارک برتر ، نمونه کارها محصولات خود را متنوع کرد و با افزایش قابل توجهی 5 ٪ در سهم بازار.

ساعت هوشمند جهانی مبتنی بر منطقه 1 و 2
برند بر اساس برند در سراسر جهان در 1 و 2 سال

ساعت هوشمند هواوی با افزایش 5 ٪ و 5 ٪ سهم از بازار جهانی دوم شد. این موفقیت تا حد زیادی به دلیل افزایش تقاضای بازار چین است. جایی که مارک های Huawei ، Xiaomi و BBK (IMO) راه فروش ساعتهای هوشمند را هدایت می کنند.

در این میان ، فقط ساعتهای هوشمند کودکان روند صعودی را تجربه کرده اند. افزایش آگاهی والدین و تمرکز مارک های بیشتر روی این محصولات نقش مهمی در این رشد دارد.

مقالات مرتبط:

از دیدگاه منطقه ای ، چین برای اولین بار با بیشترین سهم از عرضه جهانی از آمریکای شمالی و هند پیشی گرفت. اجرای قدرتمند مارک های خانگی مهمترین دلیل این تغییر است.

پیش بینی ها نشان می دهد که بازار جهانی ساعتهای هوشمند به تدریج بهبود می یابد و رشد رقمی را افزایش می دهد. انتظار می رود ساعتهای هوشمند آینده با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته تر و سنسورهای جدید با دقت بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more