یک بررسی جدید CANT نشان می دهد که تلفن های تاشو در چین در طول سال به رشد خود ادامه می دهند. اگرچه این تلفن ها تنها 5 ٪ از کل فروش تلفن های هوشمند در چین را تشکیل می دهند ، اما افزایش 5 درصدی در سال ، پذیرش قابل توجهی از مصرف کنندگان است.
چین هنوز هم رقابتی ترین تلفن های تاشو است ، زیرا بسیاری از مارک ها فقط محصولات تاشو خود را ارائه می دهند. با این حال ، هواوی موقعیت خود را به عنوان یک برند پیشرو در بازار تثبیت می کند و بیش از نیمی از فروش تلفن های تاشو در چین دارد. Huawei Mate X5 و Mate X6 محبوب ترین مدل ها در تلفن های تاشو کتاب هستند ، در حالی که Huawei Packet 2 و Nawa Flip محبوب ترین در گروه صدف هستند.
آن تنها مارک است که پس از هواوی ، سهم خنده دار از بازار هدست تاشو چینی را به دست آورده است. تلفن های Magic VS2 و Magic VS3 شرکت نتایج بسیار خوبی را انجام داده و بازار تاشو را تقویت کرده اند.
مقالات مرتبط:
به گفته پوینت5 ٪ از کاربران تلفن های تاشو را ترجیح می دهند. تحلیلگران همچنین بر این باورند که این محصولات دیگر مختص علاقه مندان به فناوری نیستند. دستاوردهای اخیر منجر به تولید دوربین های سبک تر ، مقاوم تر و بهتر شده است. در نتیجه ، کاربران معمولی نیز به آنها علاقه مند هستند.