گزارش تأمین مالی جدید سینارتبه بندی مارک های اتومبیل در چین برای 2 سال تعیین می کند و نتایج آن بسیار جالب است. برای اولین بار ، خودروساز چینی به عنوان رهبر بازار با قیمت 1.5 میلیارد دلار (1.2 میلیارد دلار) ظاهر شد.
درآمدهای بیش از 5 میلیارد دلار BDD در رتبه اول در بازار چین قرار دارد. مرسدس -بنز با درآمد 1.5 میلیارد یورو (1.5 میلیارد دلار) در رده دوم قرار دارد. تسلا ، که از خریداران برقی چینی سود می برد ، آن را در مکان ششم و پشت رقبا با 1.5 میلیارد یورو (1.5 میلیارد دلار) کسب می کند.
موفقیت BI -DD عمدتا به دلیل قیمت های رقابتی با میانگین 1.2 یورو (1.2 دلار) از هر یک ماشین E. این اجازه می دهد تا بانک ها در دسترس چینی ها باشند.
BID نمونه کارها محصول خود را گسترش می دهد و طیف گسترده ای از اتومبیل های برقی و افزونه های ترکیبی را ارائه می دهد. این استراتژی به وضوح حاصل شده است و حجم قابل توجهی از فروش 1.5 میلیون واحد در سال را ثبت کرده است.
مقالات مرتبط
در حالی که مرسدس -بنز در حال فروش اتومبیل های کمتری (6000 واحد) بود ، متوسط قیمت فروش بالاتر ، 1.5 یورو ، به وی اجازه می داد تا از نظر درآمد مقام دوم را کسب کند. فولکس واگن ، یکی دیگر از خودروسازان آلمانی ، با تعادل بین حجم فروش (1.5 میلیون واحد) و قیمت متوسط 1.5 میلیارد یورو به سوم رسید.
گزارش مالی سینا بر نتایج شدید AITO و LI AUTO ، دو شرکت کننده در حال ظهور در صنعت خودروسازی چینی تأکید دارد. آیتو با متوسط قیمت تجارت 1.5 یورو ، موفق شد با 1.5 میلیارد یورو (1.5 میلیارد دلار) مقام هفتم را بدست آورد. فروش LI Auto در سال 2 به حدود 1.5 واحد رسید.