مجله اینترنتی گیمیس

برنامه آئودی برای کنارگذاشتن خودروهای بنزینی تغییر می‌کند؟

آئودی اهداف خود را برای ریختن کامل اتومبیل های خود دوباره اصلاح کرد. تولید کننده خودرو که در سن 6 سالگی اعلام کرده بود ، تمام اتومبیل های برقی را به سال می فروشد ، اکنون اعتراف می کند که این انتقال سرگرم کننده تر از حد انتظار است.

گورن دالنرمدیرعامل آئودی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “با توجه به تأخیر در انتقال به اتومبیل های برقی ، باید تاریخ و مهلت ها را مرور کنیم.” آئودی می خواهد به زندگی موتورهای احتراق در بازارهای جهانی نگاه کند ، زیرا تغییر یک سبد محصول کاملاً برقی “طولانی تر از برنامه ریزی اولیه خواهد بود”.

فروش در 2 سال نشان می دهد که تقاضا برای اتومبیل های برقی آئودی با 4.9 درصد به 4.9 واحد کاهش یافته است. برند لوکس گروه لوکس گروه لوکس فولکس واگن شرایط دشوار بازار ، رقابت بیشتر و تقاضا برای اتومبیل های کامل را به عنوان دلیل کاهش آن توصیف می کند.

BMW ، رقیب اصلی آئودی ، نظر متفاوتی دارد. از آنجا که فروش اتومبیل های برقی شرکت در مدت مشابه 4.9 ٪ افزایش یافته و به 4.3 ٪ رسیده است. در حقیقت ، BMW از آئودی و مرسدس -بنز در اتومبیل های برقی پیشی گرفت.

آئودی اکنون بر انعطاف پذیری تأکید می کند و برخی از مدل های جدید مجهز به موتورهای احتراق در توسعه است. نسل جدید A5 به نسخه های Liftbook و ایستگاه معرفی می شود و سدان A6 به زودی کشف می شود.

شاسی جدید جمع و جور Q3 منتشر می شود و تصاویر جاسوسی نشان می دهد که Q7 جدید در حال آمدن است. هنوز مشخص نیست که آیا شایعات در مورد تولید Q9 ، شاسی سه گانه آئودی تحقق خواهد یافت. اما این شرکت برای رقابت با BMW X7 و مرسدس GLS به چنین مدلی نیاز دارد.

آئودی حتی موتورهای دیزلی را رها نکرده و Drive TDI خود را برای رعایت مقررات آینده یورو 2 به روز کرده است. البته سرمایه گذاری در این بخش به دلیل کاهش فروش محدود خواهد بود. براساس اعلام انجمن خودروهای اروپا (ACEA) ، سال گذشته ، اتومبیل های دیزل تنها 2.5 درصد از اتحادیه اروپا ، EFTA و انگلیس را تشکیل می دهند.

مقالات مرتبط

گزارش هایی در مورد احتمال بازگشت Supercar R8 با پلاگین هیبریدی V8 -A اقتباس شده توسط لامبورگینی تاماریو. از طرف دیگر ، آئودی قصد دارد مدل های A1 و Q2 را حذف کند. بنابراین ، ارزانترین اتومبیل های احتراق آئودی پس از بازنشستگی نسل فعلی جایگزینی نخواهند داشت.

دالنر می گوید گسترش عمر موتورهای احتراق تأثیر مثبتی بر مدل کسب و کار آئودی خواهد داشت. این تصمیم منطقی به نظر می رسد ؛ از آنجا که اتومبیل های برقی تنها 4.3 درصد از کل فروش آئودی را در سال 2 تشکیل می دهند و به نظر می رسد رسیدن به 2 درصد تا 2 سال یک هدف واقع بینانه برای خوش بینانه ترین مدیران نیست.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more