بلومبرگ او نوشت که افزایش 52 درصدی فروش آیفون در چین در ماه آوریل نشان داد که اپل توانسته به لطف تخفیف های قابل توجه، کاهش فروش آیفون را معکوس کند.
تخفیف های اپل نه از طریق وب سایت رسمی یا فروشگاه های رسمی، بلکه بی سر و صدا از طریق خرده فروشان اجرا شد. به این ترتیب اپل توانست با حفظ قیمت های رسمی و در عین حال اعمال تخفیف های لازم، از ارزش محصولات خود محافظت کند.
تلاش اپل برای افزایش فروش آیفون در بحبوحه بازگشت قدرتمند هواوی انجام می شود. به لطف معرفی سری Pure 70، هواوی بار دیگر نامی برای خود دست و پا کرده است.
تخفیف های آیفون از ابتدای سال 2024 در چین ادامه دارد و تا پایان ژوئن تمدید شده است.