مجله اینترنتی گیمیس

تلاش برای جذب کاربران تیک‌تاک؛ «ایکس» حالا تب اختصاصی ویدیو دارد

شبکه اجتماعی X اعلام کرد که کاربران آمریکایی این پلتفرم می توانند از بخش اختصاصی ویدیوهای عمودی بهره مند شوند. اقدامی که به نظر می رسد تلاشی برای جذب کاربران TikTok باشد.

تب ویدیوی جدید در نوار پایین برنامه با نماد دکمه پخش ظاهر می شود. پیش از این، کاربران مجبور بودند روی یک ویدیو کلیک کنند و سپس برای دیدن محتوای بیشتر به بالا یا پایین اسکرول کنند.

بخش ویدیوی جدید به تلاش‌های ویدیویی قبلی X از جمله برنامه تلویزیونی نه چندان محبوب اضافه می‌کند.

مقالات مرتبط

Bluesky نیز با مشاهده وضعیت ناپایدار تیک توک در آمریکا از فرصت استفاده کرد و از جریان ویدئویی عمودی جدید خود در روز یکشنبه رونمایی کرد. Bluesky در بیانیه ای نوشت: «ما همچنین تصمیم گرفتیم که یک تجارت ویدیویی داشته باشیم. Bluesky اکنون فیدهای ویدیویی اختصاصی دارد. این فید نیز مانند سایر فیدها قابل رفع است. BlueSky به شما امکان می دهد فید گفته شده را مطابق میل خود سفارشی کنید.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more