فورد یکی از مدیران برجسته صنعت فناوری و خدمات دیجیتال را برای هدف قرار دادن بخش دیجیتال خود استخدام کرده است. مایک آراگونپیش از این ، او مدیرعامل آموزش آینه در لولمون بود ، اکنون او رئیس بخش خدمات یکپارچه فورد است.
به گفته فورد ، آراگون وظیفه دارد طیف کاملی از خدمات دیجیتالی و تجربه در بخش های مختلف شرکت را توسعه داده و بازاریابی آن را به دست بگیرد. این موارد شامل فورد طرفدار (برای ناوگان تجاری و حمل و نقل) ، فورد آبی (بنزین و اتومبیل های ترکیبی) و فورد مدل E (اتومبیل های برقی) است. فورد اعلام کرده است که در حال حاضر بیش از 5000 اشتراک پول برای خدماتی مانند BlueCruise (سیستم رانندگی خودکار غیر ضروری) و یک نرم افزار مدیریت ناوگان وجود دارد.
جیم فارلیمدیرعامل فورد در بیانیه ای گفت که آراگون به توسعه خدمات یکپارچه شرکت کمک می کند. وی همچنین از ضبط موفقیت آمیز آراگون در توسعه اکوسیستم های دیجیتال ارزشمند برای شرکت های سخت افزاری اشاره کرد. تجربه آراگون شامل جهت شبکه پلی استیشن و مدیریت تیم های محتوای Toich است.
جایگزین آراگون پیتر استرنمعاون رئیس جمهور سابق واحد خدمات اپل. استرن نقش مهمی در توسعه خدمات مشترک اپل مانند Apple TV ، Fitness Plus ، News Plus و سایر خدمات نقدی داشت. فارلی اعلام کرد وقتی جذابیت استرن در سال ششم اعلام کرد که بزرگترین تحول در صنعت خودرو ، ورود خدمات دیجیتال و اشتراک های نقدی است. این مدل تولید درآمد در حال حاضر به منبع اصلی شرکت هایی مانند اپل تبدیل شده است. استرن در حال حاضر در نقش مدیرعامل Pelon فعال است. شرکتی که دوچرخه هوشمند خود را با اشتراک پول ارائه می دهد.