مجله اینترنتی گیمیس

تولید یکی از ارزان‌ترین خودروهای مرسدس متوقف شد

مرسدس بنز رسما اعلام کرده است که نسل فعلی A-Class ، از جمله نسخه های هاچ بک و سدان ، آخرین نسل ماشین خواهد بود. مارکوس شفرمدیر ارشد فناوری مرسدس -بنز توضیح داد که متوقف کردن تولید این مدل بخشی از برنامه کلی شرکت برای کاهش پیچیدگی محصولات و تمرکز روی اتومبیل با بازار جهانی است. از این پس ، مدل CLA با کلاس A به عنوان ماشین پایه جدید جایگزین می شود.

Mercedes AMG A 45 S 4Matic+ Edition Limited
Mercedes AMG A 45 S 4Matic+ Edition Limited

کلاس A قبلاً بعد از مدل 2 در بازار ایالات متحده متوقف شده بود ، اما این خودرو هنوز در اروپا و برخی دیگر از نقاط جهان در دسترس بود. با این حال ، شفر اعلام کرده است که مرسدس قصد دارد تا تعداد مدلهای جمع و جور را از هفت به چهار کاهش دهد تا هزینه ها را مدیریت کند و بیشتر روی بازارهای کلیدی مانند چین و ایالات متحده تمرکز کند. زیرا تقاضا برای هاچ بک در این مناطق محدود است.

علاوه بر کلاس A ، مرسدس-B کلاس حتی کوچکترین ون آن را متوقف می کند. در بین مدلهای جمع و جور ، چهار گزینه برای CLA ، CLA Shuting ، GLA و GLB در نمونه کارها محصول باقی خواهد ماند. علاوه بر این مدل ها ، مرسدس در حال تهیه نسخه کوچکتر از G-Class است که طبق گفته شفر از یک بستر متفاوت برای فراهم کردن فرصت های بهتر خارج از جاده استفاده می کند.

مرسدس بنز مدل سدان کلاس 2
مرسدس بنز مدل سدان کلاس 2

مرسدس همچنین اعلام کرد که به تدریج از برند مستقل EQ برای اتومبیل های برقی منحرف می شود. در این راستا ، نسل بعدی EQA و EQB در خانواده GLA و GLB ادغام می شوند. علاوه بر این ، انتظار می رود CLA در تمام نسخه های الکتریکی منتشر شود. همچنین ، هر چهار مدل جمع و جور به عنوان یک هیبرید در دسترس خواهند بود و از موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده می کنند.

مقالات مرتبط:

مرسدس بنز با حذف کلاس A از سبد محصولات ، به طور رسمی اتومبیل های جمع و جور اقتصادی خود را تکمیل می کند. در همین حال ، طرفداران مدل های قدرتمند AMG A35 و A45 احتمالاً جای خالی این اتومبیل ها را احساس می کنند. اما با جایگزینی CLA به عنوان مدل اساسی جدید ، مرسدس نه تنها جایگاه خود را در بازار خودروهای لوکس نگه می دارد ، بلکه ترکیب مدل های خود را نیز بهینه می کند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more