جاگوار در حال توسعه است ، تحولی که می تواند با هزینه از دست دادن بیشتر مشتری های فعلی خود پایان یابد. مطابق رودون گلوورمدیرعامل Jaguar ، احتمالاً فقط حدود 5 ٪ از خریداران فعلی با این برند مرتبط خواهند بود ، زیرا Jaguar روی مخاطبان نزدیکتر و منحصر به فرد تمرکز خواهد کرد.
Auto Express ، Jaguar ، یک برند لوکس انگلیس ، آماده است 5 ٪ از مشتریان خود را در مسیر جدید خود از دست بدهد.
جگوار
جاگوار ، متعلق به تاتا موتورز ، در حال حرکت به سمت تولید اتومبیل های برقی است. مفهوم خیره کننده نوع 00 نمایی از آینده برند را ارائه می دهد. نسخه تولید این گراند تورلر در سال ششم با نام دیگری معرفی می شود و قیمت آن قطعاً در شش محدوده دیجیتال قرار خواهد گرفت.
جگوار
با ادامه روند تحول جاگوار به برند خود و منحصر به فرد ، کاهش گسترده در مدل های تولیدی شرکت منجر به کاهش شدید فروش شده است. در سال 2 ، فروش Jaguar به حدود 6000 واحد رسید ، در مقایسه با 5 ٪ در مقایسه با 4.9 واحد در سال.
فروش Jaguar با تولید توقف چندین مدل به شدت کاهش می یابد. در سال چهارم ، تولید مدل های XE ، XF ، F-TIP ، E-PACE و I-PACE متوقف شد و فقط F-PACE در خط تولید باقی ماند که در اوایل سرنوشت تلخ سایر مدل ها روبرو خواهد شد. در همین زمان ، Jaguar نسخه تولید Type 00 را تا پایان سال جاری فاش می کند.
جگوار
پروژه آزمایشی Grand Torner Jaguar ، که سبک جسورانه و منحصر به فرد خود را نشان می دهد ، اخیراً منتشر شد. گلوور تأیید کرد که مدل تولید تغییر زیادی از مفهوم نخواهد کرد.
قابل توجه برداشتن شیشه پشت در خودرو است که آن را به منشأ ترین محصول جگوار تا کنون تبدیل می کند. علاوه بر این ، به جای استفاده از نشان سنتی پلنگ ، جگوار قصد دارد نام خود را در مکانی برجسته در جلو و پشت ماشین نشان دهد.
جاگوار می داند که برای زنده ماندن باید مشتریان جدیدی را به خود جلب کند. این شرکت امیدوار است که اتومبیل های برقی آینده خود بتوانند توجه ساکنان ثروتمند شهرهای بزرگ را با طرح های جسورانه و منحصر به فرد جلب کنند.
به گفته گلوور ، این خریداران به نوع درایو علاقه زیادی ندارند و بیشتر به طراحی و کیفیت داخلی توجه می کنند. سال گذشته ، رهبران جاگوار گفتند که مشتریان ثروتمند این خودرو را عمدتا بر اساس زیبایی و لوکس انتخاب می کنند ، نه مشخصات فنی درایو.
مقالات مرتبط:
جگوار قطعاً از موتورهای خانه منحرف شده و آینده ای کامل را مرتکب شده است. گلوور تخمین می زند که اتومبیل های برقی سال به یک بازار غالب بازار تبدیل می شوند. وی همچنین خاطرنشان کرد: “صنعت خودرو هنوز محصولات الکتریکی واقعاً مهیج را تحویل نداده است” ، اگرچه مدل های برجسته ای مانند Rimac Nevera و Lotus Evija برعکس هستند.
جگوار راهی پیش رو دارد که آن را کاملاً از گذشته خود جدا می کند. این برند گامی جسورانه در دنیای اتومبیل های لوکس ، با تمرکز بر اتومبیل های برقی و استفاده از رویکرد ثبت اختراع انجام داده است. سرنوشت این قمار هنوز در وضعیت عدم اطمینان است ، اما یک چیز به نظر می رسد طبقه بندی شده است: جگوار که همه آنها می دانستند دیگر نیست.