حتی لینکدین هم می‌خواهد شبیه تیک‌تاک باشد

موفقیت


لینکدین درحال آزمایش ویدیوهای کوتاه شبیه‌به تیک‌تاک است. با این آزمایش جدید، لینکدین به جمع بسیاری از پلتفرم‌های محبوب دیگر مانند اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ‌چت و نتفلیکس می‌پیوندد که همگی پس‌از افزایش محبوبیت تیک‌تاک، بخش ویدیوهای کوتاه مخصوص خود را راه‌اندازی کردند.

ویژگی ویدیوهای کوتاه لینکدین را اولین‌بار آستین نول، مدیر استراتژی آژانس بازاریابی مک‌کینی، شناسایی کرد. نول با انتشار ویدیویی کوتاه در لینکدین، بخش جدید این شبکه‌ی اجتماعی را به‌نمایش گذاشت.

فید ویدیوهای کوتاه لینکدین ازطریق تب جدیدی با نام Video در نوار ناوبری این پلتفرم در دسترس است که با ضربه‌زدن روی آن وارد بخش ویدیوهای کوتاهی می‌شوید که درحالت عمودی ضبط شده‌اند و مثل تیک‌تاک می‌توانید به‌راحتی بین ویدیو‌ها جابه‌جا شوید، آن‌ها را لایک کنید و درموردشان نظر دهید یا با دیگران به‌اشتراک بگذارید. لینکدین هنوز جزئیاتی درمورد روش انتخاب و نمایش ویدیوها ارائه نداده است.

بخش ویدیوهای کوتاه لینکدین روی حرفه و تخصص افراد تمرکز دارند. امکان اشتراک‌گذاری ویدیو از قبل در لینکدین وجود داشته است اما هدف اصلی از راه‌اندازی بخش اختصاصی ویدیو، افزایش تعامل و کمک به کاربران برای شناسایی بهتر و آسان‌تر محتوا است.

اضافه‌شدن بخش ویدیوهای کوتاه به لینکدین هم‌زمان با روی آوردن تعداد زیادی از تولیدکنندگان محتوا به انتشار ویدیو در تیک‌تاک انجام می‌شود؛ جایی‌ که افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات و توصیه‌های خود در زمینه‌های مختلفی همچون رشد شغلی، جست‌وجوی کار و توسعه‌ی حرفه‌ای، دنبال‌کنندگان زیادی به‌دست آورده‌اند.

فید جدید لینکدین فرصتی تازه برای این تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند تا ویدیوهای خود را با مخاطبان بیشتری به‌اشتراک بگذارند. همچنین، این احتمال وجود دارد که لینکدین در آینده به‌ فکر راه‌اندازی سیستم کسب درآمد ازطریق انتشار ویدیوهای کوتاه باشد تا انگیزه‌ی بیشتری برای انتشار محتوا روی پلتفرم خود ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *