مجله اینترنتی گیمیس

خریداران تسلا با سرعت بی‌سابقه در حال فروش خودروهایشان هستند

براساس داده های جدید در وب سایت فروش خودرو Edmunds ، صاحبان تسلا اتومبیل های برقی خود را با سرعت بی سابقه می فروشند. سپس روند تشدید شد مسکمدیر اجرایی تسلا ، در اوایل سال جاری در یکی از پست های کلیدی دولت ترامپ منصوب شده است

ادمندز در گزارشی گفت: در مارس (1 مارس و 1 آوریل) ، بیشترین تعداد اتومبیل تسلا با مدل های جدید یا کاربردی از مارک های دیگر معامله می شود در آژانس های تجاری ثبت می شود. آمار شامل جایگزینی مدل های تسلا با مارک های دیگر همان برند نیست. روندی که در بین مشتریان وفادار تسلا رایج است.

موسک در ژانویه (ژانویه و 1 فوریه) و پس از 5 میلیون دلار در انتخابات انتخاباتی ترامپ در سال 2 ، ماسک ، علاقه دولت جدید به دولت را به دست آورد. از آن زمان ، وی برنامه هایی را برای گسترش دولت فدرال و هزینه های دولت فدرال راه اندازی کرده و به سیستم های حساس دولتی دسترسی دارد. با این حال ، برخی از این اقدامات با چالش های قانونی روبرو هستند.

ادمندز می گوید که رابطه عمیق تسلا با شخصیت ایلان مسک تأثیر مستقیمی بر رفتار مصرف کننده داشت. نظرسنجی های برگزار شده در ماه آگوست (اوت و 1 سپتامبر) نشان می دهد که تنها دو درصد از خریداران آمریکایی با ماسک آشنا نیستند. بنابراین ، تغییر نگرش متداول نسبت به آن باعث می شود مشتریان بیشتر از مارک های رقابتی خودروهای برقی را کشف و بخرند.

به گفته CNBC ، مشکلات تسلا قبل از ورود ماسک به سیاست آغاز شد. یک مطالعه توسط موسسه تأمین مالی برند نشان داد که ارزش برند تسلا در سال 2 حدود 2 ٪ کاهش یافته است. این کاهش در دومین سال متوالی ادامه داشت و حدود 5 میلیارد دلار ارزش برند تسلا کاهش یافت.

علاوه بر این ، علاقه کاربران به تسلا در فضای آنلاین نیز کاهش یافته است. طبق آمار ، منتشر شده توسط ادموندز ، جستجوی مدل های جدید تسلا در سایت ذکر شده در فوریه (فوریه و 1 مارس) از اول اکتبر (اکتبر و 1 نوامبر) به بزرگترین سطح خود رسیده است. در حالی که فقط سه ماه زودتر از نوامبر (نوامبر و 1 دسامبر) ، این شاخص در اوج خود بود.

مقالات مرتبط:

وضعیت مالی و وضعیت بازار تسلا در سال 2 تضعیف شده است و سهام این شرکت از ابتدای سال جاری 5 درصد کاهش یافته است. در همین مدت ، اعتراضات گسترده ، تخریب و آتش سوزی علیه املاک و مستغلات و زیرساخت های تسلا در مناطق مختلف ایالات متحده گزارش شده است.

عامل دیگر فشار تسلا افزایش رقابت در بازار خودروهای برقی است. طبق اعلام موسسه جهانی تحرک S&P ، فروش تسلا در ایالات متحده در مقایسه با سال گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته است. در همین زمان ، شرکت هایی مانند فورد ، شورولت و فولکس واگن توانسته اند سهم بیشتری از بازار خودروهای برقی کسب کنند.

جسیکا کالدولاین ایمیل گفت: “تغییر نگرش مشتری تسلا می تواند فرصتی ارزشمند برای تولید کنندگان اتومبیل سنتی و شروع کار در زمینه اتومبیل های برقی باشد.” وی افزود: مارک های با قیمت های رقابتی ، فن آوری های جدید یا حاشیه کمتر شانس بسیار خوبی برای جذب مشتریان سابق و خریداران جدید تسلا دارند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more