فراتر از خودروسازان معمولی چینی ، BDD به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که معادلات صنعت را تغییر می دهد: این شرکت موقعیت خود را در هفتمین اتومبیل بزرگ جهان در سال ششم تثبیت می کند و حتی از مارک های قدیمی مانند هوندا و نیسان فراتر رفته است.
در بازار داخلی ، چین همچنین با شرکت هایی مانند NIO و XPENG با 4.3 میلیون فروش داخلی و 5.5 ٪ سهم از بازار جدید خودروهای انرژی (NEV) رقابت می کند.
ما همچنین علاوه بر تعداد اتومبیل های فروخته شده در بخش مالی ، اجرای موفقیت آمیز این پیشنهاد را مشاهده می کنیم. در سه ماهه سوم ، بی بی سی 1.5 میلیارد دلار درآمد به تسلا (1.5 میلیارد دلار) پذیرفته است ، اگرچه تسلا هنوز از رقیب چینی خود جلوتر است.
علیرغم موانع آن به عنوان تعرفه های سنگین غربی ، این امر به تسلا کاهش می یابد ، بنابراین همچنان به توسعه بازار بین المللی خود با استراتژی های قدرتمند ، مانند راه اندازی خودروهای جدید مجهز به تراشه های NVIDIA و سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلار برای توسعه بازار بین المللی ادامه می یابد.
این شرکت به مدت 2 سال یک هدف بزرگ است و می خواهد فروش خود را به 2 تا 5 میلیون اتومبیل در سال بفروشد. آینده نوآوری در نوآوری ، پیروزی در قیمت گذاری و گسترش جهانی است و اگر درست شود ، می توان آن را به عنوان بهترین مارک اتومبیل های برقی در آینده نزدیک ، بلکه به عنوان یکی از رهبران صنعت خودرو شناخت.