مجله اینترنتی گیمیس

درآمدزایی با بازدیدهای استوری؛ فیسبوک آپدیت شد

فیس بوک به تازگی گام مهمی برای پشتیبانی از تولید کنندگان محتوا و امکان استفاده از طریق داستان های عمومی را انجام داده است. این ویژگی جدید که برای اعضای برنامه درآمد محتوای فیس بوک در دسترس است ، فرصتی جدید برای تولید کنندگان فراهم می کند تا از محتوای معمول و به اشتراک گذاری محتوا درآمد کسب کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک تولید کننده محتوا ، آموزش ویدیویی و یا ریل های جذاب ، با ارسال بخش کوتاهی از آن در تاریخ خود می تواند درآمد کسب کند. همچنین ، انتشار محتوای روزانه در قالب داستان پردازی نیز موضوع این برنامه درآمد خواهد بود.

طبق بیانیه ای که توسط فیس بوک منتشر شده است ، میزان درآمد تولید کنندگان از داستانها به تحقق محتوا بستگی دارد و سؤال این است که برای شروع کسب درآمد نیازی به دستیابی به تعداد مشخصی از کاربران ندارید.

اقدام فیس بوک در واقع جریان جدیدی از تولید کنندگان محتوا را ایجاد می کند ، بنابراین انگیزه آنها برای تولید محتوای بیشتر در این سیستم عامل افزایش می یابد. این تغییر در حالی صورت می گیرد که متا ، صاحب فیس بوک ، در تلاش است تا تولید کنندگان محتوای محبوب مانند Tik Tak در فیس بوک و اینستاگرام را به خود جلب کند و مشوق های مالی مانند جوایز نقدی و قراردادهای محتوا را فراهم کند.

تولید کننده هایی که در حال حاضر عضو درآمد محتوای فیس بوک هستند و درآمدزایی خود را فعال کرده اند ، برای استفاده از داستان ها نیازی به اقدامات خاص ندارند. فیس بوک سال گذشته به منظور ادغام برنامه های قبلی خود ، از جمله تبلیغات -استند -پ ، تبلیغات Riles و جوایز عملکرد ، یک برنامه درآمد محتوا را راه اندازی کرده است. پس از آزمایشات اولیه با گروهی از کاربران بتا ، این شبکه اجتماعی قبلاً این ویژگی را برای همه اعضای برنامه فعال کرده است.

مقالات مرتبط

در 2 سال ، میلیون ها تولید کننده محتوا منحصراً به برنامه پول فیس بوک دعوت شدند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که امسال اجازه ثبت عمومی را می دهد. در حال حاضر ، تولیدکنندگانی که هنوز به این برنامه دعوت نشده اند ممکن است آماده دریافت دعوت از طریق وب سایت فیس بوک باشند.

براساس گزارش ها ، تولید کنندگان محتوا در طول سال بیش از 5 میلیارد دلار از طریق فیس بوک به دست آورده اند و پرداخت برای رایل و سایر فیلم های کوتاه 5 ٪ افزایش یافته است. با معرفی فرصت های پول در سال 2 ، فیس بوک بیش از 5 میلیون تولید کننده را حمایت مالی می کند و افزودن توانایی کسب درآمد از داستان ، گامی دیگر برای تقویت اکوسیستم محتوا در این شبکه اجتماعی است.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more