مجله اینترنتی گیمیس

دردسر جدید دیپ‌سیک در آمریکا: تکراری‌بودن علامت تجاری!

هوش مصنوعی Dipcica ، که اخیراً با چالش هایی مانند اتهامات سرقت مالکیت معنوی و حملات سایبری روبرو شده است ، اکنون باید با مشکل ثبت یک علامت تجاری مکرر در ایالات متحده مقابله کند. این استارتاپ چینی قصد دارد محصولات اطلاعاتی مصنوعی خود را در ایالات متحده ثبت کند ، اما دریافت که شرکت دیگری به نام Delson Group فقط ثبت نام نام را ثبت کرده است.

ادعای گروه دلسون از سال چهارم از مارک Deepseek موجود است. ویلی لوبنیانگذار این شرکت که از دانشگاه Pzagiang فارغ التحصیل شده است ، خود را به عنوان استاد مشاور دانشگاه استنفورد و مشاور FCC معرفی می کند. او همچنین دوره های آموزشی را در زمینه هوش مصنوعی برگزار می کند.

مطالعات نشان می دهد که گروه دلسون در علائم تجاری شرکتهای بزرگ چینی مانند Geely و China Mobile تجربه دارد. این مدل توانایی استفاده از ثبت نام تجاری را برای فروش آنها در آینده یا استفاده از محبوبیت مارک ها نشان می دهد. نمونه ای مشهور از این ، ثبت نام برند تسلا توسط یک تاجر چینی بود که بعداً با توافق نامه مالی حل شد.

طبق قانون ایالات متحده ، اولین ثبت نام کننده علامت تجاری صاحب حقوقی آن است ، مگر اینکه علامت تجاری اثبات شده باشد. وکلای حقوقی معتقدند که گروه دلسون از جمله ثبت نام زودهنگام و فعالیتهای اطلاعاتی مصنوعی مزایایی دارد و حتی می تواند به دلیل نقض علامت تجاری عمل کند.

این اولین بار نیست که یک شرکت اطلاعاتی مصنوعی برای یک علامت تجاری با چالش هایی روبرو است. Openai همچنین نتوانست علائم تجاری مانند GPT و AI را برای عموم یا ادعاهای دیگران ثبت کند. اکنون به نظر می رسد که DIPSY برای حل این مشکل باید تصمیمات حقوقی پیچیده ای اتخاذ کند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more