مجله اینترنتی گیمیس

در آستانه ممنوعیت تیک‌تاک، «اینستاگرام چین» در بین آمریکایی‌ها محبوب شد

پس از ممنوعیت قریب الوقوع Tik Tok در 19 ژانویه (30 دسامبر) در ایالات متحده، به نظر می رسد یک برنامه چینی دیگر توجه ها را به خود جلب کرده است. کاربران آمریکایی به شبکه اجتماعی Xiaohongshu معروف به “اینستاگرام چین” روی آوردند.

ارسال شده توسط TechCrunchامروز، Xiaohongshu به برنامه رایگان شماره یک در فروشگاه App ایالات متحده صعود کرد و در حال حاضر برترین شبکه اجتماعی در بین تمام برنامه های رایگان آیفون است.

چندین سازنده محتوای TikTok Xiaohongshu را در حساب های خود تبلیغ می کنند و دنبال کنندگان خود را تشویق می کنند به این پلتفرم مهاجرت کنند. اینستاگرام چین در واقع راهی برای محافظت از فعالیت های اجتماعی خود در اختیار آنها قرار می دهد.

Xiaohongshu که در ابتدا در سال 2013 راه اندازی شد، نکات مثبت بسیاری برای سازندگان محتوا دارد که به دنبال جایگزینی برای TikTok هستند: طرحی شبیه به Pinterest دارد. به طور کلی اینستاگرام چین در نظر گرفته می شود و از همه مهمتر مانند اینستاگرام می توان از آن برای خرید آنلاین استفاده کرد.

Xiaohongshu در تعداد کاربران خود روند صعودی را طی کرده است. پس از چندین سال رشد مداوم، Xiaohongshu در میان مصرف‌کنندگان جوان چینی در طول همه‌گیری ویروس کرونا در حال رونق است. این برنامه اکنون 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و در حال حاضر بیشترین دانلود را در آمریکا دارد.

مقالات مرتبط

جای تعجب نیست که استارتاپ چینی مورد نظر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و تاکنون حدود 917 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر جذب کرده است که شامل Tencent، Alibaba، ZhenFund، DST، HongShan و حدود 13 شرکت دیگر است فروش سهام در سال 2024 Mr. 17 میلیارد دلار برآورد شده است.

مشخص نیست که آیا Xiaohongshu می تواند روند صعودی خود را با مصرف کنندگان حفظ کند یا خیر، و اگر این کار را انجام دهد، هنوز مشخص نیست که این از دیدگاه مقامات ایالات متحده چه معنایی خواهد داشت.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more