وی به ایده اصلی دسته جدید می افزاید: “ایده اصلی این دسته جدید از مطالعه بازار گردشگری و رفتار مصرف کنندگان به ویژه در رسانه های اجتماعی ناشی می شود.” “حضور اینستاگرام تغییر کرده است و بیشتر مسافران تحت تأثیر این شبکه اجتماعی به دنبال مقصد خود برای گردشگری هستند.”
او معتقد است که افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال منافع خود هستند و این علایق به طور فزاینده ای گفته می شود. مدیرعامل Jabama می گوید: “امروز ، محقق اینستاگرام که به دنبال جنگ است ، این شکل از اقامتگاه ها و سفرها را ارائه می دهد و این دیگر با مقصد در تماس نیست.” “این راه سفر است که می تواند بر تصمیم مسافران در شمال ، جنوب یا جاهای دیگر تأثیر بگذارد.”
ایادپور می گوید: “من معتقدم که پس از آن بازار گردشگری در سیستم عامل های بزرگی مانند اینستاگرام رونق می گیرد.” علاوه بر این ، ما همچنین به شاخص های جهانی این منطقه نگاه کردیم و نتیجه گرفتیم که می توان روش جدیدی برای سفر ایجاد کرد. “
توانایی دیدن پارچه های مختلف با یک دسته جدید
به گفته مدیرعامل Jabama ، دسته جدیدی برای مقصد های ارگانیک کمتر امکان پذیر است. به عنوان مثال ، در یک دهکده دور افتاده ممکن است یک کلبه یا خانه ای وجود داشته باشد که ویژگی های بصری آن برای مسافران جذاب باشد ، اما از آنجا که این روستا مشخص نیست ، اقامتگاه های آن قابل مشاهده نیست. پلت فرم جدید جاباما چنین پتانسیل بزرگی را به چنین بوم می بخشد.
“این ویژگی دو فرصت را ایجاد می کند ، اولین فرصت برای مسافران ، زیرا آنها می توانند بدون فکر کردن در مورد مقصد ، به دنبال یک راه جدید باشند و فرصت دوم برای میزبان هایی است که می توانند مقصد جدید را اداره کنند.” یعنی میزبان Jabama می تواند یک اقامتگاه جذاب در روستا ایجاد کند و احتمال توسعه را افزایش دهد. “با افزایش تعداد اقامتگاه ها ، خود این منطقه فرصتی برای دیدن خواهد داشت.”
به گفته وی ، کارآفرینان محلی می توانند اقامتگاه های جذاب را در پارچه های مختلف ایجاد کنند و بوم را ناامید نکنند. IADPUR می افزاید: “شما می توانید اقامتگاه را ببینید زیرا در یک شهر به عنوان QESHM است ، اما یک اقامتگاه با همان ویژگی در” درک “. “بازدید از این دسته ها ، که در صفحات زیاد در Jabamama هستند ، می توانند به اقامتگاه فرصتی برای توسعه و مجموعه ای از این استراحتگاه ها بوم جدید بسازند.”