در کمپین “بزرگترین حراج آنلاین آنلاین” ، که در پایان سال پاسخ داد ، جستجوی طولانی برای خرید ، کالاهای مختلفی برای سوپر مارکت ها با تخفیف حداکثر 5 ٪ ارائه شد.
با برگزاری “حراج آنلاین بالا” ، در روز دوم مارس ، آکالا موفق به پردازش 6000 سفارش برای کاربران خود در بیش از 5 شهر ایران شد. با ثبت این تعداد سفارشات ، آکالا دوباره رکورد Supercar بازار محصول آنلاین را قرار داد. در این دوره 6 روزه ، آکالا در مجموع 5 میلیارد دلار به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد.
همچنین ، در شش روز اول مارس ، آکالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش فروش را تجربه کرد ، که نشان می دهد اعتماد مصرف کنندگان در اوکالا برای تجربه خرید گران و مناسب است. رضا عباسی ، معاون رئیس جمهور در بازاریابی ، با اشاره به 5 ٪ از دستورات موفق برای سفارش جشنواره ، حفظ کیفیت خدمات ، با وجود پیچیدگی پردازش عملیاتی این تعداد سفارشات برای اعتماد به نفس برند و در جریان ایجاد یک تجربه کامل و در دسترس.
این جشنواره بهترین روزهای جشنواره تا 3 مارس و 2 مارس بود ، فروش روزانه بازار محصولات آنلاین برای سوپر مارکت ها ، با 6000 سفارش ، دوباره از آکالا منتقل شد.