Tiktak و نسخه چینی آن ، Douyin ، اولین برنامه ای بودند که در یک بازی که در یک سال 2 میلیارد دلار در خرید خانه به دست آورد. با توجه به گزارش برج سنسور جدیدیکی از تحلیلگران داده های برنامه ، Tiktak سال گذشته رکورد جدیدی از 1.5 میلیارد دلار در خرید را تعیین کرد.
گزارش جدید خاطرنشان می کند که در بین برنامه های غیر پلی ، فقط YouTube و سرویس اشتراک Google One موفق شدند تعداد کل کنه ها را در سه ماهه چهارم در طول سال پیشی بگیرند.
خریدهای 2 میلیارد دلار بیش از دو برابر درآمد هر برنامه دیگر یا بازی در سال 2 کسب کرده است. به عنوان مثال ، Monopoly Go با 1.5 میلیارد دلار دوم شد.
در گزارش برج لمسی آمده است که درآمد سالانه Tikkaks از برنامه های داخلی در سال 2 به طرز چشمگیری در حال افزایش است. این مسئله از 1.5 میلیارد دلار در سال به 5 میلیارد دلار افزایش یافته است.
با توجه به تعداد بارگیری ها ، Tiktak در سه ماهه چهارم سال دوم شد و اینستاگرام در وهله اول بود. بعد از Tiktak ، WhatsApp و Facebook و Teemu در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.
مقایسه کنه با سایر برنامه ها کمی نامتعادل است. همانطور که نسخه چینی آن را نیز شامل می شود ، Douyin. در حالی که هر دو برنامه متعلق به مادرشان ، بایت هستند ، آنها تجربه کاربری متفاوتی را ارائه می دهند.
محتوای Douyin برای مخاطبان چینی ایجاد می شود ، زیرا مقررات چین کنترل تر و بیشتر روی تجارت الکترونیکی متمرکز است. هر دو برنامه روی فیلم های کوتاه تمرکز می کنند. اما کنه ها بیشتر برای مخاطبان بین المللی طراحی شده اند.
در ایالات متحده ، کدو تنبل ادامه دارد ترامپ مهلت ممنوعیت این برنامه به دلایل امنیتی به تأخیر افتاده است و به فروشگاه های برنامه وصل شده است.
مقالات مرتبط
درآمد Tikkt Tak نمونه دیگری از اهمیت این برنامه برای سازندگان محتوا است. کاربران برای خرید هدایای مجازی برای سازندگان محتوا پول واقعی خرج می کنند. این هدایای مجازی را می توان به پول تبدیل کرد. Tikktak 2 ٪ از این پرداخت ها را برای خود دارد.
Tiktak به اولین بازی تبدیل شده است که در سال ششم انجام نشده است که در طول تاریخ خود به 5 میلیارد دلار هزینه مصرف کننده رسیده است.