مجله اینترنتی گیمیس

ریزر پلتفرم Wyvrn را معرفی کرد؛ تولید بازی به کمک هوش مصنوعی

Razer با معرفی پلت فرم WYVRN وارد دنیای هوش مصنوعی شده است. این پلتفرم شامل ابزارهای اتوماسیون برای توسعه دهندگان ، از جمله AI QA Copilot و AI Gamer Copilot است. اولین ابزارها برای بهینه سازی آزمون و پذیرش کیفیت بازی با هوش مصنوعی و ابزار دوم برای راهنمایی صوتی هوشمند هنگام راه اندازی دهانه ها استفاده می شود.

AI QA Copilot به عنوان یک افزونه ابر برای موتورهای موتور ، وحدت و C ++ طراحی شده است و می تواند به طور خودکار اشکالات و مشکلات عملکردی را تشخیص دهد. این ابزار با کاهش زمان برای QA و 5 درصد قیمت ، روند تست بازی را کارآمدتر می کند. این هوش مصنوعی با یادگیری گزارش های تجربی دقیق تر و مؤثر تر می شود.

به گفته Razer ، ابزار AI Gamer Copilot با ارائه نکات فوری برای استراتژی های رقابتی و مبارزات دشوار ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد. این ویژگی که قبلاً با عنوان Project AVA شناخته می شد ، در CES نشان داده می شود و به زودی منتشر می شود.

پلت فرم فناوری WYVRN همچنین فناوری HAPTICS SENSA HD را ارائه می دهد. فناوری جذاب به بازی های شبیه ساز مسابقه اضافه شد. با استفاده از فناوری فوق الذکر ، کاربران لرزش Freyja و Kraken V4 Pro می توانند در بازیهایی مانند Assetto Corsa Evo از چندین بررسی تماس استفاده کنند.

سرانجام ، Razer افزونه افزونه افزونه افزونه افزونه افزونه را برای WWIES معرفی کرد. این فناوری که جایگزینی باز از Dolby و DTS است ، صدای سه بعدی را در بازی ها ارائه می دهد و تجربیات صوتی گیمرها را بهبود می بخشد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more