در حالی که سیستم عامل هایی مانند Meta و YouTube در تلاشند از توانایی حذف Tiktok استفاده کنند ، Substack نیز وارد نبرد شد. این شرکت یک صندوق 20 میلیون دلاری را برای پشتیبانی از تولید کنندگان محتوا راه اندازی کرده و تضمین می کند که مهاجرت به این پلتفرم باعث کاهش درآمد مردم نخواهد شد. Substack همچنین پشتیبانی استراتژیک و دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید را ارائه می دهد.
به گفته نیویورک تایمزSubstack در تلاش است تا از یک سرویس خبرنامه ساده به یک پلت فرم جامع سازندگان محتوا تبدیل شود. این شرکت با ارائه فرصتی برای ایجاد فضای شخصی در اینترنت ، سازندگان محتوا را ترغیب می کند تا بدون بسته به تبلیغ کنندگان یا تغییر سیاست های شبکه های اجتماعی ، مالکیت کامل کار و مخاطبان خود را بگیرند.
با این حال ، برای موفقیت در Substack ، سازندگان محتوا باید مخاطبان خود را از ابتدا بسازند. زیرا امکان انتقال مستقیم پیروان از Tik Tok به Substack امکان پذیر نیست. علاوه بر این ، تاریخ سکوی مذکور نشان می دهد که گاهی اوقات به دلیل چالش های سیاسی و انتقادات عمومی مجبور به تغییر سیاست های خود می شد.
این اولین بار نیست که Substack با استفاده از منابع مالی سعی در جذب تولید کنندگان محتوا دارد. برنامه قبلی این شرکت با نام Substack Pro مزایایی از قبیل حقوق بالاتر و بیمه درمانی را ارائه می داد ، اما در سال 2022 خاتمه یافت. طبق گفته یکی از بنیانگذاران ، هدف از این برنامه کاهش خطر مالی نویسندگان برای شروع یک تجارت مستقل است. بشر
اگرچه Substack فرصتی برای درآمد مستقل و آزادی عمل برای سازندگان محتوا فراهم می کند ، اما این پلتفرم مانند سایر شبکه ها تحت تأثیر تغییرات و فشار عمومی قرار می گیرد. افرادی که قصد دارند از Tiktok به Substack مهاجرت کنند ، باید به مزایا و چالش های آن توجه ویژه ای داشته باشند.