مجله اینترنتی گیمیس

سامسونگ امیدوار است اینفلوئنسرها به فروش بیشتر گلکسی S25 کمک کنند

سامسونگ همواره بودجه هنگفتی را صرف بازاریابی محصولات خود به ویژه گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی Z می کند این شرکت با برگزاری رویدادهای بزرگ، همکاری با افراد مشهور و نصب بیلبوردهای غول پیکر در شهرهای مهم توجه بسیاری را به سمت محصولات خود جلب کرده است. در سراسر جهان حال این شرکت کره ای قصد دارد با معرفی سری گلکسی اس 25 سطح جدیدی از بازاریابی را به نمایش بگذارد.

طبق اعلام رسمی سامسونگ، رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی گوشی های سری گلکسی اس 25 در 22 ژانویه 2025 برگزار می شود. (3 فوریه 1403) در سن خوزه. این مراسم با حضور جمع کثیری از چهره های مطرح صنعت فناوری و اصحاب رسانه برگزار می شود. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و غول فناوری کره جنوبی برنامه های ویژه ای برای معرفی این مجموعه دارد.

به گزارش ETNewsسامسونگ قصد دارد همزمان با رویداد Unpacked برنامه ای به نام Unpacked Night برگزار کند. این رویداد عصرانه میزبان تأثیرگذاران برتر جهان است که سامسونگ از سال گذشته برای همکاری در بازاریابی سری گلکسی S25 با آنها در تماس بوده است.

سامسونگ معتقد است که نفوذ اینفلوئنسرها بر پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، ایکس و یوتیوب به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به همین دلیل، شرکت مذکور امیدوار است با استفاده از محتوای ویدیویی ایجاد شده توسط اینفلوئنسرها، فروش سری گلکسی اس 25 را افزایش دهد. از طرفی ویدیوهای ارسال شده توسط رویدادها در بین جوانان بسیار محبوب است.

به نظر می رسد سامسونگ در رویداد Unpacked Night غرفه هایی دارد که اینفلوئنسرها می توانند ویدیوهای جالب و دیدنی را ضبط کرده و آنها را در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های استریم منتشر کنند. نمایندگان سامسونگ همچنین تعامل نزدیک‌تری با اینفلوئنسرها در این رویداد خواهند داشت تا روابط بلندمدتی برای بازاریابی آینده ایجاد کنند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more