مجله اینترنتی گیمیس

سامسونگ بار دیگر به صدر بازار تلویزیون‌های هوشمند تکیه زد

سامسونگ هنوز عنوان بهترین مارک تلویزیونی را در سه ماهه چهارم سال دارد. به گزارش Cantrpoint ، این شرکت کره ای 5 ٪ از سهم بازار جهانی بازار تلویزیون را که بالاترین از همه مارک ها است ، نشان می دهد. بعد از سامسونگ ، TSL با 2 ٪ و Hysense با 2 ٪ رتبه دوم و سوم را دارند. مارک های ال جی و شیائومی همچنین با 2 ٪ و 5 ٪ از سهم بازار مکان چهارم و پنجم را نشان می دهند.

علیرغم موفقیت سامسونگ در فروش مشترک تلویزیونی ، سهم برند Premium TVS در حال کاهش است. در حالی که غول فناوری کره جنوبی در سه ماهه چهارم سال موفق به دریافت حدود 2 درصد از بازار شد ، سهم آن در سه ماهه چهارم به 5 درصد کاهش یافت. افت 5 ٪ عمدتا به دلیل رقابت شدید TCL و Hysense است. با این حال ، سامسونگ بزرگترین موقعیت خود را در بازار تلویزیون پیشرفته حفظ کرده است.

سامسونگ از سری جدید QD -old ، Neo QLED ، QLED و CES 2025 رونمایی کرده است. این فناوری بازتاب نور را بدون کاهش عمق سیاه به حداقل می رساند و تجربه بهتری را فراهم می کند.

سامسونگ مجموعه ای از گزینه های هوش مصنوعی به نام Samsung Vision AI را معرفی کرده است که تجربه کاربر تلویزیون را بهبود می بخشد. با این نوآوری ها ، شرکت کره ای قصد دارد جایگاه خود را در بازار تلویزیون پیشرفته تقویت کند و سهم بیشتری از بازار جهانی کسب کند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more