موسسه تحقیقاتی IDC گزارشی از حجم ارسال دستگاه های مچ بند در سراسر جهان در سه ماهه اول، دوم و سوم سال 2024 منتشر کرده است.
بر اساس گزارش IDCدر مجموع، سامسونگ در سه ماهه اول، دوم و سوم سال گذشته 11.5 میلیون دستبند و ساعت هوشمند فروخته است که به کره ای ها 8.3 درصد از بازار را می دهد. این مقدار 2.2 میلیون بیشتر از حجم دستگاه های پوشیدنی سامسونگ در سه ماهه اول، دوم و سوم سال 2023 بود.
با وجود رشد عرضه، سامسونگ همچنان در جایگاه چهارم بازار گجت های پوشیدنی قرار دارد. شیائومی با 20.5 میلیون دستگاه در جایگاه سوم، اپل با 22.5 میلیون دستگاه در رتبه دوم و هواوی با 23.6 میلیون دستگاه در رتبه اول قرار دارند. سامسونگ راه درازی برای تبدیل شدن به رهبر در بازار پوشیدنی ها در پیش دارد.
مقالات مرتبط
جدیدترین سری ساعت های هوشمند سامسونگ شامل سه محصول گلکسی واچ اولترا، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ FE است که هر کدام بخش های مختلفی از بازار پوشیدنی ها را پوشش می دهند و حداقل یک گزینه از سری گلکسی واچ را به افراد با بودجه های متفاوت ارائه می دهند.