در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر ، رهبران ارشد زیتاک در مورد دستاوردهای آینده ، چالش ها و چشم اندازهای آینده خود در زمینه سرمایه گذاری شروع و فن آوری های مالی صحبت کردند و در مورد آخرین سرمایه گذاری آنها در مجموعه Shapino صحبت کردند.
در جلسه ای که علی امیری (رئیس هیئت مدیره زارینپال) ، مصطفی امیری (مدیرعامل زارینپال) و مورتز دانس (مدیرعامل) و همچنین مدیر ارشد اجرایی شاپینو آلیرزا دارتانی ، تصویری واضح از نمایشگاه آشکار از تصویر آشکار بود. تلاش برای تلاش های تلاش برای تلاش های تلاش برای تلاش های تلاش برای تلاش های تلاش برای تلاش های تلاش های این گروه برای تبدیل شدن به یکی از شرکت کنندگان اصلی.
سرمایه گذاری هوشمند ؛ یک رویکرد متفاوت برای حمایت از شرکت های نوپا
هیئت مدیره زارینپال ، زرم امیری ، در این جلسه صحبت می کند ، با اشاره به سه سال تجربه سرمایه گذاری این مجموعه ، با تمرکز بر “مردم” به جای تجارت صرف. وی گفت: “ما معتقدیم این تلاش افرادی است که در تجارت شکل می گیرند و موفق می شوند.” امیری به پروژه های موفق زرینپال اشاره کرد که در این مجموعه سرمایه گذاری می کنند. از جمله Zarrindex (فعال در رامسار) ، Needterine (بانکداری باز) ، Zarrinxpress (دو سال و نیم تجربه) و زارین کراود ، به عنوان یک تجارت بزرگسالان ، آماده تأمین مالی این پروژه تا پایان سال از طریق بودجه جمعی برای محقق وی همچنین از راه اندازی مرکز نوآوری زیتاک و سرمایه گذاری در راه اندازی شاپینو خبر داد. موتور جستجوی مد و پوشاک ، که با پشتیبانی اولیه وحدت تشکیل شده است و اکنون پنج ماه در زیر چتر کار می کند.
امیری گفت که هدف از ایجاد یک مرکز نوآوری ایجاد نظم و هم افزایی در بین شرکتهای تابعه است و افزود: “ما می خواهیم همه این مجموعه ها تحت یک پرچم واحد کار کنند و از ظرفیت دیگری لذت ببرند.”
چالش های فن آوری برای حاکمیت
مصطفی امیری ، مدیرعامل زارینپال ، کار سخت پنج ساله این شرکت را در مورد مشکلات اثبات موقعیت فناوری در ایران بررسی می کند: “چرا فناوری باید با این همه دشواری فضای خود را باز کند؟ این عالی است “با اشاره به روزهای دشوار تجارت در سالهای اخیر ، وی در سه سال گذشته تغییر در رویکرد زرینپال را اعلام کرده است:” ما سرمایه گذاری با توانمندسازی مجموعه های مؤثر را آغاز کرده ایم و اکنون قصد داریم نه تنها در ایران بلکه همچنین تجارت خود را انجام دهیم در منطقه تأکید کرد که فناوری ، خواه آن را دوست داشته باشیم یا نه ، راه خود را پیدا خواهیم کرد و زاریپال با در نظر گرفتن توسعه در منطقه سعی در ایفای نقش اصلی دارد.
زیتاک ؛ زنجیره گلدن پاول را کامل کنید
مورتز دانز ، مدیرعامل زیمیتاک ، به بخش اصلی این جلسه گفت: “بیش از 5 میلیارد دلار در این راه اندازی سرمایه گذاری شده است و ما در حال حاضر بیش از یک چهارم سهم شاپینو داریم.” گزارش سالانه این مجموعه را ارائه می دهد. وی با توصیف استراتژی Zetak گفت: “ما به دنبال تکمیل زنجیره ارزش Zarrinpal با سرمایه گذاری در آینده های آینده هستیم.” “چشم انداز ما برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار کلیدی در اکوسیستم نوآوری و کمک به توسعه Start -UPS که می تواند آینده را بپردازد و فن آوری های مالی را تغییر دهد.”
دانش در مورد مأموریت زیتاک به عنوان حمایت از شرکت های راه اندازی خلاق با ارائه سرمایه مالی ، مربیگری و دسترسی به بازار صحبت می کند ، افزود: “سرمایه گذاری هوشمند ما فقط درآمدزایی نیست. “ما همچنین بازار ، شبکه ارتباطی و تجربه را ارائه می دهیم.” وی با اشاره به شبکه 6000 زرینپال ، تأکید کرد که این ظرفیت به شروع کار برای جذب سریعتر مشتری و تسریع در رشد آنها کمک می کند. با توجه به دانش ، ترکیب سرمایه ، تجربه و بازار باعث می شود که مبتدیان موفق شوند و آن را بیشتر کنند.
دستاوردها و برنامه های آینده
زیتاک تاکنون در چهار شرکت سرمایه گذاری کرده است که منجر به ایجاد 2 فرصت برای کار و تزریق 2 میلیارد دلار شده است. علاوه بر این ، تیم ها 4 ساعت مشاوره رایگان و محتوای آموزشی دارند. دانش با افتخار اظهار داشت که سال آینده این شرکت در شرکت های نوپا در زمینه هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد ، در حالی که زمینه های رامسار هستند و استراتژی های پرداخت نیز در اولویت سرمایه گذاری هوشمند زیتاک قرار دارند.
وی هدف زیتاک را به عنوان “نوآوری در هر مرحله و رشد در هر فرصت” تعریف کرد و از برنامه هایی مانند گسترش سبد سرمایه گذاری به فناوری های جدید ، تقویت اکوسیستم FinTech با درخواست و همکاری با سازمان های دولتی برای حمایت از پروژه های پایدار و پروژه های پایدار اعلام شد حرف
به گفته دانش ، هیچ محدودیتی برای سقف سرمایه گذاری تیم Zibitak وجود ندارد: “هنگامی که ما استارتاپ ها را در سبد خود قرار می دهیم ، سقف نیز متنوع است ، و به نظر من این یک مشکل است زیرا گاهی اوقات بنیانگذاران قبول نمی کنند که آنها هستند ناموفق “من معتقدم که چهره شکست توانایی ای است که کارآفرینان و سرمایه گذاران باید یاد بگیرند.”
مدیرعامل شاپینو: ما در بازار پوشاک یک رهبر آنلاین خواهیم شد
Alireza Darestani ، مدیرعامل Shapino (اولین جستجوی Clother Smart در ایران) ، در پاسخ به این سؤال که Zoomit مبنی بر فروش لباس آنلاین در تاریخ تجارت ایران با چالش هایی روبرو است و چرا آنها در این زمینه کار می کنند. جستجوی توصیفی و ویدیویی ، که در جاهای دیگر مانند Digikala نیز آزمایش می شوند ، به توسعه این امر کمک می کند. با این حال ، کاربران به ویژه علاقه مند به خرید لباس فیزیکی هستند و ما سعی کردیم این موضوع را در سکوی خود جستجو کنیم. وی به زومیت گفت: “” ما اعتقاد داریم که ما به یک بازار لباس آنلاین تبدیل خواهیم شد. “
“تاریخ شکل گیری شاپینو این است که ما سالها پیش در شرکت فعال بودیم و در طول تاج به این بازار بزرگ جذب شدیم. ما دیدیم که در بازار بزرگ دیدیم. شکاف های زیادی برای خرید لباس آنلاین وجود دارد.” همچنین هیچ رهبر بازار وجود ندارد و بیشتر مردم در شبکه های اجتماعی در اینستاگرام انجام می شود و ما مجبور شدیم روی آن تمرکز کنیم. “
Darestani اعلام کرد که در ماه ژانویه اولین محافل سرمایه گذاری خود را از این مجموعه به خود جلب کرد و چند ماه پیش دور دوم سرمایه گذاری را از زتاک به خود جلب کرد: “لباس در فرهنگ ایرانی همیشه منعکس کننده وضعیت اجتماعی فرد بوده است. شصت سال پیش در ایران ، اولین فروشگاه های پوشاک پس از انقلاب صنعتی در ایران تشکیل شد. اولین مارک لباس ، Bella Shoe است و در دهه هفتاد و هشتاد ظاهر فروشگاه های آنلاین نیز مطرح شد. “او با فروشگاه های شبکه های اجتماعی در حال رشد است ، و دوربین های Soshel به خرید آنلاین لباس کمک کردند.”
به گفته داداستانی ، چالش های خرید لباس در دنیای امروز مربوط به پراکندگی فروشگاه ها است و عدم شفافیت قیمت ها و تصمیم گیری پیشرفته ، و شاپینو قصد دارد با تجزیه و تحلیل مشتریان و فروشندگان و ابزارهای هوش مصنوعی ، آنها را حل کند. وی بیشتر توضیح داد و گفت: “ما در جستجوی توضیحی هستیم که درخواست مشتری در بیش از 5 فروشگاه قرار دارد و نزدیکترین را به شما نشان می دهد. ما همچنین تصاویر داریم که عکس محصول کالایی را که او برای این سکو دوست دارد نشان می دهد و موتورهای جستجو پس از درگیر شدن در فروشگاه ها ، نزدیکترین لباس را به تصویر نشان می دهند. “
مدیرعامل شاپینو معتقد است که مارک ها می توانند رشد زیادی کنند اگر در Shapino باشند: “افزایش مشتریان هدف ، ابزارهای فروش حرفه ای ، مانند یک بستر هوشمند برای پوشاک و پیدا کردن محصول و خرید محصولی از عملکردهای قانع کننده ما ، این برای فروشندگان به طور فعال است در سکوی Shopino. “
درستانی در پایان سخنرانی خود گفت: “بیش از 6000 کاربر در ماه و بیش از 5 فروشگاه فعال و 6000 آمار و دستاوردهای ما در ساعات کاری ما بدون تبلیغات هستند.”
به گفته Dardastani ، مارک های معتبری مانند Grad ، Maral Leather ، Tulika ، Shiko ، Alma Jane و … در حال حاضر در شاپینو کار می کنند. وی امیدوار بود که پس از همکاری با زارینپال ، روزانه تعداد مارک های شاپینو اضافه شود و به چندین ده هزار سال آینده برسد.
زیتاک ؛ آینده فناوری مالی
کنفرانس مطبوعاتی Zeitak نشان داد که این مجموعه نه تنها به دنبال سودآوری معمولی است ، بلکه می خواهد یک اکوسیستم منسجم و پویا را برای شکل دادن به آینده فناوری مالی ایران تشکیل دهد. از سرمایه گذاری در شاپینو گرفته تا برنامه ریزی تا ورود به بازارهای منطقه ای ، Zeitte نقشه راه را ترسیم می کند که ممکن است الگویی برای سایر شرکت کنندگان در این زمینه باشد. همانطور که مورتز دانز گفت ، “ما معتقدیم که با ترکیب منابع و تجربه ، ایده ها را می توان به حقایق عالی تبدیل کرد.”