مجله اینترنتی گیمیس

شیائومی بیش‌از ۳۰ هزار خودرو SU7 را فراخوان کرد

شیائومی اعلام کرده است که 30931 خودروی سدان الکتریکی SU7 را در چین به دلیل مشکل نرم افزاری که سیستم پارک خودکار خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد، فراخوان می کند. این شرکت برای رفع مشکل یک به‌روزرسانی رایگان از طریق هوا (OTA) ارائه می‌کند و مالکان مجبور نیستند به مرکز خدمات مراجعه کنند.

مشکل SU7 ناشی از یک باگ نرم افزاری است که ممکن است باعث اختلال در عملکرد سیستم پارک خودکار شود. به گفته شیائومی، این مشکل برای اولین بار در 14 نوامبر 2024 گزارش شد. (24 آبان)؛ هنگامی که یک مشتری از نقص در ماشین SU7 در طی فرآیند پارک خودکار گزارش شد. سیستم تشخیص خودرو با مشکل مواجه شده و در هنگام پارک باعث ایجاد خط و خش و ضربه می شود.

فراخوان شیائومی مدل های استاندارد SU7 تولید شده بین 6 فوریه 2024 را پوشش می دهد. (17 فوریه 1402) و 26 نوامبر 2024. (6 دسامبر 1403). خودروهایی با شماره سریال BJ7000MBEVR2، XMA7000MBEVR2 و XMA7000MBEVR5 در این فراخوان گنجانده شده است.

مقالات مرتبط

شیائومی علت این نقص را به مشکل همگام سازی زمان در سرویس ابری که از سیستم پارک خودکار پشتیبانی می کند مرتبط دانست. شیائومی اقدامات اصلاحی را در زیرساخت ابری خود اجرا کرد و ویژگی های امنیتی بیشتری را به سیستم هوشمند کمک پارک خود اضافه کرد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more