براساس گزارش های اخیر ، تسلا موقتاً تحویل سایبرراک را متوقف کرده است. دلیل این تأخیر اعلامیه هایی است که قسمتهای تزئینی خودرو با حرکت ماشین تقسیم می شوند. این وب سایت با استناد به نشریات منتشر شده در انجمن صاحبان جرایم سایبری و ارتباط مستقیم مشتری با نمایندگان خدمات تسلا ، این مشکل را تأیید کرد.
به گفته الکتریک ، خدمات تسلا به مشتریانی که منتظر تحویل اتومبیل های خود هستند به اتومبیل های خود اطلاع داده است. این اقدام پیشگیرانه معمولاً توسط تولید کنندگان خودرو برای از بین بردن مشکلات کیفیت یا نقص های احتمالی قبل از ورود ماشین انجام می شود.
برق
اگرچه نمایندگان به طور مستقیم به مشکل تقسیم قطعات اشاره نمی کنند ، اما الکترو به پیام هایی اشاره می کند که مشکل Cantrail یا قطعه تزئینی را که لبه سقف بالای درها را در بر می گیرد ، ذکر می کند. بسته به شدت این نقص ، ممکن است چند هفته طول بکشد.
این مشکل احتمالاً مربوط به تعدادی از شکایات است که در اوایل سال جاری به سازمان های نظارت فدرال ارائه شده است. شکایات نشان می دهد که قسمت های تزئینی شیشه اتومبیل به چسب بسیار بد وصل شده است. این اولین بار نیست که خبرهایی در مورد مشکلات بخش هایی از CyberBoy وجود خواهد داشت. اوایل تسلا تابستان گذشته به دلیل چسبندگی نامناسب بار و حتی تقسیم قسمت تزئینی روی پدال گاز ، بیش از 6000 دستگاه خودرو را فراخوانده است.
مقالات مرتبط
این خودرو پس از انتشار رسمی وانت سایبر شوک در 5 دسامبر هفت بار احضار شد. با وجود بیش از یک میلیون قبل از ماشین برای ماشین ، تخمین زده می شود که تسلا در طول سال حدود 6000 جرایم سایبری فروخته است. در کنار آمار ، گزارش های پراکنده نیز به پارکینگ های دست دوم منتشر شد که حاکی از نارضایتی برخی از صاحبان وانت بحث برانگیز است.
همچنین ، کارگران کارخانه تسلا در آستین در ماه دسامبر به مدت سه روز از حضور در کار ممنوع شدند. این اتفاق می افتد وقتی که سایبری به دلیل لبه مربوط به مدیرعامل تسلا باشد ، مسکاین کشور با مشکلاتی مانند ایستگاه های شارژ تسلا و همچنین تخریب برخی از فروشندگان تسلا روبرو است. به نظر می رسد این ماشین برقی بلند در جهت تولید و عرضه به بازارهای مختلف چالش های بسیاری دارد.