اینستاگرام قابلیت جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است که امکان مسدود کردن دسترسی فالوورها را هنگام ارسال ریل برای تعیین بازخورد آن در بین غیر فالوورها فراهم می کند.
ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از دیدن فالوورهای خود، داده های تعامل مانند بازدیدها و لایک ها را مشاهده کنند. این اطلاعات می تواند به سازندگان محتوا کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد اشتراک گذاری آهنگ های خود به صورت عمومی بگیرند.
این ویژگی که در حال حاضر برای برخی از کاربران فعال شده است و به زودی برای همه تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط در دسترس خواهد بود، برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در آزمایش ایده های جدید طراحی شده است. در این فرآیند، اگر موضوع Rails مربوط به یک ایده جدید و آزمایش نشده باشد، فالوورهای کاربر فعلی تاثیر منفی اولیه را تجربه نخواهند کرد. زیرا این ریل ها ابتدا به افرادی نشان داده می شوند که سازنده محتوا را دنبال نمی کنند.
همانطور که توسط وب سایت The Verge گزارش شده است، این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا سبک ها و قالب های جدید را بدون نگرانی در مورد موفقیت یا عدم موفقیت محتوای خود کشف کنند. اینستاگرام همچنین اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر ریل های قبلی که به صورت آزمایشی ارسال شده بود را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند بر اساس این داده ها تصمیم بگیرند که آیا محتوا برای اشتراک گذاری با همه دنبال کنندگان مناسب است یا خیر.
یکی از سخنگویان اینستاگرام در توضیح این ویژگی گفت: «ما اغلب از سازندگانی می شنویم که نگران ارسال پست های بیش از حد برای مخاطبان خود هستند یا می خواهند محتوای جدیدی را آزمایش کنند که با موضوعات اصلی اکانت خود مطابقت ندارد. اما آنها از تأثیر منفی احتمالی بر روحیه پیروان خود می ترسند. اکنون با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند سبک، قالب یا موضوع جدیدی را آزمایش کنند و نتایج عملکرد محتوای خود را از نزدیک زیر نظر بگیرند.
این ویژگی یکی از آخرین تلاش های اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا و تشویق آنها به خلاقیت و نوآوری است.