گوگل علاوه بر شراکت با NBC و تیم ملی فوتبال ایالات متحده، میگوید که المپیک 2024 پاریس را در خدمات اصلی خود جشن میگیرد.
انیمیشن «doodle» با موضوع المپیک به موتور جستجوی گوگل اضافه شده است هلن لروی و کریس اوهارا آن را طراحی کردند. لوگوی جدید گوگل اکنون قابل مشاهده است.
بیشترین درخواست زمین بازی شبیه به والدو کجاست. برای طرفداران رویداد المپیک، هدف آن “آزمایش دانش شما در مورد ورزشکاران افسانه ای، ورزش های نمادین و فرهنگ های پر جنب و جوش پاریس و بازی های المپیک است.”
جستجوی گوگل آمار بیدرنگ «329 رویداد در 19 روز» را ارائه میکند. به گفته گوگل: «وقتی برای یک کشور، ورزش، ورزشکار یا المپیک جستجو میکنید، برنامههای بهروز، امتیازات، شمارش مدالها، نکات برجسته ویدیویی و خلاصههای روزانه، و همچنین آخرین داستانها و بازدیدهای برتر را مشاهده خواهید کرد. رسانه های اجتماعی.”
Google Maps و Wiz دستورالعمل های به روز شده ای را برای مناطق بدون رانندگی و جاده های بسته ارائه می دهند. بخش حمل و نقل عمومی (اتوبوس، قطار یا مترو) نقشه ها به بازدیدکنندگان کمک می کند تا مسیر را پیش بینی کنند و تعداد حمل و نقل عمومی، هزینه های تخمینی سفر و اختلالات فعلی را نشان می دهد.
ویژگی Glanceable Directions از بخش Live Activities در iOS و صفحه قفل یا اعلانهای عادی در اندروید قابل دسترسی خواهد بود.
ویز به عنوان بخشی از ویژگی رویدادهای ترافیکی جدید خود، رانندگان پاریس را از اختلالات جاده مطلع می کند. رانندگان می توانند این اختلالات را مستقیماً با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا به آنها کمک کنند تا برای سفر خود آماده شوند.
در ایالات متحده، ویژگی Multiview YouTube با پوشش زنده NBC در دسترس خواهد بود. در خارج از آن کشور، Multiview در کانال یوتیوب Claro Sports در برخی از کشورهای اسپانیایی زبان آمریکای لاتین و در کانال CazéTV در برزیل در دسترس خواهد بود.
یک بخش Olympic Hub در بالای برگه For Fou در Google TV وجود خواهد داشت. علاوه بر این، گوگل به طور رسمی سوغاتی های دیجیتال پاریس 2024 را در کیف پول گوگل راه اندازی می کند.