لینکلن به طور رسمی بازنشسته قاره ، در سال 2 نشان داد. این اولین بار نیست ، البته ، زیرا لینکلن تولید این مدل را بعد از سال 2 متوقف کرد و بعداً آن را با MKS جایگزین کرد. MKS از 1 تا 2 سال قبل از بازگشت لینکلن برای 2 سال به قاره فروخته شد. مشهورترین ویژگی کنتراست نسل 10 ، به ویژه در نسخه درب مربی ، درهای برقی و درهای خودکشی عقب بود. نقطه منفی قاره قیمت اصلی بیش از 5000 دلار (حدود 5 میلیارد دلار) بود که بدون شک در فروش ضعیف آن نقش داشته است.
براساس گزارش Slashgear ، سرانجام لینکلن تولید قاره را در پایان سال متوقف کرد. این خودرو در سن 6 سالگی به فروش در چین ادامه داد ، اما سدان لوکس هرگز در فروشندگان آمریکایی دیده نمی شد. شرکت مادر لینکلن ، فورد ، چند سال پیش تفاوت زیادی در محدوده محصولات خود ایجاد کرد و تمام اتومبیل ها را به جز بیشتر برداشت. شایعات و گزارش ها ادعا می کنند که بازگشت قاره به بازار است ، اما این ادعاها بی اساس است. فورد هیچ خبری رسمی در مورد بازگشت سدان لوکس منتشر نکرده است و در عوض بر تعهد خود به بخش SUV تأکید کرده است.
هنگامی که لینکلن تعلیق تولید قاره را اعلام کرد ، این برند توضیح داد که “سرمایه گذاری در بخش های در حال رشد هنوز اولویت اصلی است. سدان های بزرگ و گران قیمت در این بخش در این بخش نیستند. این بدان معنی است که خط تولید لینکلن منحصراً از جیپ های لوکس شکل می گیرد.