فروش جهانی Maserati در سال 2 به شدت کاهش یافت و 5 درصد کاهش یافت. براساس آخرین گزارش مالی ، شرکت مادر مازراتی ، این خودروساز لوکس ایتالیایی سال گذشته. ماشین تحویل داده شد در حالی که این رقم در طول سال 2 ٪ بود. در همین مدت ، فراری از رشد 5.5 درصدی جان سالم به در برد و 4.3 ٪ و لامبورگینی فروش خود را 4.9 ٪ افزایش داد.
کارلوس تاورسمدیرعامل سابق Stonnetis بازاریابی ناموفق را به عنوان یکی از دلایل عملکرد ضعیف مازراتی معرفی کرده است. سانتو فیچیلیمدیرعامل جدید Maserati ، که اخیراً مقام خود را به عهده گرفت ، ماه گذشته در مصاحبه ای در مصاحبه ای تأیید کرد. فیچیلی انتظار دارد که مازراتی تا سال 5 در وضعیت ضرر باقی بماند. اما او امیدوار است که این شرکت از سال 5 استفاده کند.
با وجود همه مشکلات ، Standis شایعات مربوط به فروش مازراتی را رد کرده است. این حدس و گمان زمانی افزایش می یابد نایت نایتمدیر سابق سنت سنت سنت در ماه ژوئیه (ژوئیه و آگوست) این فرصت را برای بررسی اموال این برند فراهم کرد.
مقالات مرتبط:
در 5 اکتبر ، فقط چند هفته قبل از ترک استارس ، Tawaris اعلام کرد که مارک های پایین برای بهبود عملکرد خود چندین سال دارند. اگرچه این مارک خاص را نشان نداده است. اما عملکرد ضعیف مازراتی نشان می دهد که این شرکت احتمالاً در لیست برند قرار دارد. البته چالش های این دنباله محدود به Maserati نیست و مارک های دیگری مانند Laancia ، DS Automobiles و Chrysler نیز در فروش کاهش می یابد.
تا اول فوریه ، Stonenetis هنوز مدیرعامل جدیدی ندارد. گزارش های خبری خودرو. ، جان ایلینرئیس هیئت مدیره Stonetitis با مدیرعامل آینده تماس می گیرد تا وضعیت پنج مارک این گروه را بررسی کند و احتمالاً پس از آن از بین می رود.
ژان فیلیپ ایمپراتاتومدیر عملیاتی سنت در اروپا اخیراً اظهار داشته است که مازراتی به یک برنامه احیا نیاز دارد و در 1 و 2 سال برای آینده این برند تعیین کننده خواهد بود. سرانجام ، مسیر قبلی Maserati به تصمیمات مدیرعامل جدید Standis بستگی دارد. مدیر انتظار داشت در نیمه اول سال ارائه شود.