مجله اینترنتی گیمیس

مدت‌زمان بازی گیمرها در Xbox Cloud Gaming به ۱۴۰ میلیون ساعت رسید

در آخرین کنفرانس مالی با سرمایه گذاران ، ساتیا نادلمدیرعامل مایکروسافت گفت که این شرکت همچنان روند رو به رشد بازی های Xbox Cloud را مشاهده خواهد کرد. نادلا گزارش داد فصل گذشته ، 5 میلیون ساعت بازی از طریق خدمات منطقی شد. این ضبط منحصر به فرد که برای پخش بازی های مبتنی بر ابر صرف شده بود ، هنگامی که بخش Xbox از کاهش 5 درصدی درآمد خبر داد ، مشخص شد.

مایکروسافت معمولاً از تعداد بازیکنان ، تعداد مشترکین و سایر جزئیات در مورد تعامل محرمانه بازیکنان پشتیبانی می کند. کنفرانس های مالی فصلی با سرمایه گذاران یکی از معدود راه هایی است که عموم مردم می توانند در مورد وضعیت Xbox در پشت صحنه درک کنند.

خدمات بازی Xbox Cloud هنوز در حالت بتا قرار دارد و فقط توسط بازیکنانی که سرویس گیم پلی را به اشتراک می گذارند در دسترس هستند. تعداد زیادی از بازی های Cloud Games با یک دستاورد دیگر برای Xbox در این فصل بود. 5 ٪ افزایش در مشترکان گیم پلی رایانه. محتمل ترین دلیل افزایش مشترکان گیم پلی انتشار Black Ops 6 Calf Di است.

نادلا به سرمایه گذاران مایکروسافت گفت: “Black Ops 6 بهترین Xbox و PlayStation در این فصل بود که بیشترین تعداد بازیکنان در این فصل در نسخه خود در مقایسه با نسخه دیگری از تاریخ حق رای دادن بود.”

Call of Duty در سرویس مشترک Xbox Games در هنگام پرتاب ، ابتدا به عنوان یک بازی پخش برای مشترکین گیم پلی ساخته شد. با بازی های Xbox Cloud ، بازیکنان دیگر نیازی به بازی های قدرتمند برای بازی ها ، پیشرو در تلفن های هوشمند یا کنسول نسل فعلی برای امتحان Black Ops 6 یا Varson Calf ندارند.

با این حال ، نمی توان گفت که Call of Duty یک ناجی استثنایی از ابر و بازی است. عناوین دیگر ABK ، از جمله Spyro ، Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را نیز پذیرفته اند ، همچنین این سرویس را تقویت کرده و برای اولین بار برای مخاطبان مبتنی بر ابر در دسترس هستند.

در حالی که بازی های ابری و بازی های رایانه ای قابل توجه بودند ، کل درآمد Xbox در مقایسه با سال گذشته 5 ٪ کاهش یافت. به طور خاص ، درآمد فروش Xbox 5 ٪ کاهش یافته است.

فیلرئیس Xbox قبل از خرید Xbox ، خطر کاهش علاقه به کنسول Xbox را افزایش داده است.

مقالات مرتبط

استراتژی های Xbox طی چند سال گذشته ، نشان دهنده کاهش علاقه به خرید Xbox است. این استراتژی ها شامل توسعه مدل دستی کنسول Xbox و کمپین بازاریابی برای این کار Xbox است. در حالی که کمپین Xbox عصبانیت را برای طرفداران Xbox برانگیخت ، این همچنین موفق ترین بخش استراتژی رشد مایکروسافت در فصل گذشته بود.

سریال Call of Duty Game سالانه منتشر می شود ، بنابراین نمی تواند به رشد بازی های ابری و سرویس گیم پلی در همه جا اعتماد کند. به نظر می رسد نیمی دیگر استراتژی Xbox به خدمات AAA با کیفیت بالا مانند جدید ایندیانا جونز و حلقه بزرگ یا بازی های مورد انتظار مانند Avowed و South از نیمه شب متکی است.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more