مجله اینترنتی گیمیس

مدل ۲۰۲۶ مرسدس CLA رونمایی شد؛ بزرگ‌تر و قدرتمندتر با طراحی تکامل‌یافته

مرسدس بنز سدان سطح ورود خود را برای سال با طراحی کاملاً جدید و تغییرات چشمگیر در نسل قبلی معرفی کرد. مرسدس -Benz CLA Model 2 BMW Grand Co -Rival است. مرسدس -بنز CLA برای اولین بار به عنوان یک ماشین کاملاً برقی معرفی شد.

نسخه های ارزان تر CLA Mercedes-Benz مجهز به یک سیستم ترکیبی نرم ترکیبی است که در اطراف یک موتور بنزینی کوچک با یک توربوشارژر طراحی شده است. در حالی که نسل های قبلی نیز در خارج از ایالات متحده با موتورهای دیزلی ارائه شده است ، این سدان زیبا و مدرن دیگر از موتور دیزلی استفاده نمی کند.

نسل جدید مرسدس -بنز CLA رشد کرده است. مرسدس طول بدن یک ماشین کوچک را در حدود 1.5 سانتی متر افزایش داده و به حدود 2 سانتی متر رسیده است ، که باعث می شود کمی طولانی تر از کلاس قبلی باشد. این سدان مرسدس -بنز ، که دیگر جمع و جور نیست ، 2 سانتی متر عرض ، 2 سانتی متر ارتفاع و فاصله محوری 2 سانتی متر است. با وجود اندازه های بزرگتر ، مرسدس جدید -بنز CLA فضای بیشتری را برای پاها برای مسافران عقب فراهم کرده است ، اما فضای بیشتری روی سر وجود دارد تا نسل قبلی.

مرسدس -بنز CLA Model 2 اولین ماشین مرسدس -بنز در پنج سال گذشته است که فضای باربری را در زیر کاپوت ارائه می دهد

فضای بارگیری مرسدس -بنز CLA Model 2 به حدود 2 لیتر به حدود 2 لیتر کاهش می یابد. اگر مدل برقی را انتخاب کنید ، فضای بار 2 لیتر زیر هود جلو است. Mercedes -Benz Model 2 اولین ماشین مرسدس -بنز در پنج سال گذشته است که فضای باربری را در زیر کاپوت ارائه می دهد.

طراحی بیرونی مرسدس -بنز CLA Model 2 تکامل بیشتری نسبت به یک انقلاب است. شاید برای برخی از افراد این یک چهره به یک مدل نسل جدید باشد. چراغهای جلو و پشت در طراحی دهه 1980 منعکس شده است و تعداد ستاره های روشن از تعداد خارج است.

مرسدس با استفاده از دستگیره های روی سطح بدن ، ظاهر کلی CLA جدید را با برخی از سدان های بزرگتر بنز نرمتر و هماهنگ تر کرد. با وجود سقف شیب دار و ورزش ، این خودرو هنوز یک سدان عقب است. بدنه ظریف وسیله نقلیه در نسخه آیرودینامیکی خود دارای ضریب رانندگی (مقاومت در برابر هوا) است.

اگرچه ظاهر CLA جدید آشنا به نظر می رسد ، اما فضای داخلی کاملاً طراحی شده است. داشبورد میزبان عمودی حداکثر سه صفحه است که توسط دریایی از پلاستیک براق سیاه احاطه شده است. پشتی دیجیتال 5.5 اینچی تا صفحه نمایش 5 اینچی است که هر دو در همه مدل ها استاندارد هستند. CLA جدید را نیز می توان با یک صفحه نمایش 4 اینچی اضافی برای مسافر جلو سفارش داد.

این سیستم سه صفحه ای ، معروف به MBUX Superneen ، از یک سطح شیشه ای بزرگ تشکیل شده است و طراحی تابلوهای کنترل پر از صفحه نمایش صفحه باعث ایجاد مدل های گران قیمت تر مرسدس -بنز می شود. مشتریان همچنین می توانند یک صفحه نمایش با هزینه اضافی سفارش دهند که یک تصویر 4.7 اینچی را در نمای راننده نشان می دهد. لیست طولانی از ویژگی های اختیاری شامل سیستم صوتی برمستر با 4 بلندگو در کل کابین است.

دریچه های تهویه جانبی توربین -یادآور نسل قبلی است ، اما دریچه های دایره ای سه چرخه روی داشبورد با یک دریچه ساده و ساده تر جایگزین می شوند. کنترل های جداگانه نیز حذف شده اند ، بنابراین از صفحه لمسی برای تنظیم دما و سایر تنظیمات استفاده می شود. از طرف دیگر ، کنسول مرکزی شناور شیشه ای و یک پد شارژ بی سیم را در بالا و یک فضای نسبتاً راحت برای بارگیری در زیر ارائه می دهد.

تعلیق چندرسانه ای جدید از محور عقب ، که از مدلهای بزرگتر و لوکس تر وام گرفته شده است ، ادعا می کند که کیفیت سواری را بهبود می بخشد. البته ، همچنین به اندازه حلقه ها بستگی دارد که از 1 تا 2 اینچ متفاوت است. لوک پانوراما استاندارد ارائه شده است. این دریچه هیچ پرده ای ندارد ، همانطور که مرسدس خاطرنشان می کند که به دلیل استفاده از لمینت لمینت عایق حرارتی با یک لایه نازک مادون قرمز ، نیازی به پرده ندارد. این لایه اشعه مادون قرمز را مسدود کرده و نور خیره کننده را کاهش می دهد.

در مورد درایو ، مدل اصلی CLA مجهز به یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری است که در چرخه چرخه میلر کار می کند و با گیربکس هشت عدد همکاری می کند. این موتور که به صورت عرضی نصب شده و به M252 معروف است. از دیگر خصوصیات این موتور می توان به یک فناوری آلومینیوم کامل و 4 ولت اشاره کرد. همچنین ، گیربکس جدید DCT دارای یک موتور الکتریکی جدید بنز در داخل است. مرسدس می گوید موتور 1.5 -لیتری در دو سطح قدرت با امکان انتخاب بین دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک موجود است. البته مرسدس تعداد خروجی این موتور را اعلام نکرد.

نسخه الکتریکی از دو مدل تشکیل شده است: CLA 250 Plus با فناوری EQ و CLA 350 4MATIC با فناوری EQ. مدل اول دارای موتور الکتریکی است و قدرت چرخ عقب را منتقل می کند که 2 اسب بخار قدرت و گشتاور 2 نانومتر تولید می کند. مدل دوم از یک سیستم قدرتمند با کانتورهای مضاعف استفاده می کند و قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند و 2 اسب بخار قدرت و گشتاور 2 نانومتر را ارائه می دهد. هر دو مدل مجهز به گیربکس عقب دو چراغ هستند که اولین دنده برای استفاده در شهر و دنده دوم برای رانندگی در بزرگراه طراحی شده است.

مدل اصلی CLA Electric می تواند در 1.5 ثانیه به 1 کیلومتر در ساعت برسد. نسخه قدرتمند خودرو این کار را در 1.5 ثانیه انجام می دهد. هر دو مدل از نظر الکترونیکی تا 2 کیلومتر در ساعت 4matic محدود هستند. مدل فقط در صورت نیاز به قدرت و کشش بیشتر کار می کند. در شرایط دیگر ، موتور جلو برای دستیابی به کارآیی بیشتر تقسیم می شود.

مدل دو راه در مشخصات اروپایی 5 کیلوگرم وزن دارد. وزن بالا ویژگی ذاتی اتومبیل های برقی است. مدل بنزین باید بدون باتری حجیم بسیار وزن کمتری داشته باشد. در مورد باتری ، نسخه های الکتریکی از یک باتری 2 کیلووات نیکل-مونگن کاببل استفاده می کنند.

مرسدس ادعا می کند که مدل دیفرانسیل عقب (RWD) در چرخه WLTP می تواند حداکثر 5 کیلومتر و چهار چرخ -یک مدل دیسترنگ تا 5 کیلومتر داشته باشد. با توجه به در دسترس بودن فناوری 4V ، این ماشین شارژ سریع DC را با 5 کیلو وات قابل توجه نگه می دارد. در شرایط ایده آل ، تنها 5 دقیقه شارژ فقط به محدوده وسیله نقلیه به ایستگاه بارگیری DC اضافه می شود.

مقالات مرتبط

مرسدس قصد دارد در پایان سال نسخه متفاوتی از برقی CLA را منتشر کند ، که مجهز به باتری با لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) با 5 کیلووات ساعت قابل استفاده است.

مرسدس در حال کاهش تحویل اتومبیل های کوچک خود است ، اما هنوز هم ترمز شلیک CLA را برای علاقه مندان به اروپایی ارائه می دهد. کلاسهای الکتریکی مرسدس -بنز در پایان سال خواهد بود.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more