مجله اینترنتی گیمیس

مدیران Sonos هنوز نمی‌دانند که چرا مردم از نرم‌افزار این شرکت متنفرند

نیک میلنگتونکارمند ارشد سونوس اعلام کرده است که تیم وی کاملاً بر درک و از بین بردن مشکلات برنامه Sonos متمرکز شده است. این آخرین تلاش شرکت برای بازگرداندن فرصت هایی است که هنگام بحث در مورد برنامه بحث برانگیز در ماه مه (مه و 1 ژوئن) حذف شد.

میلینگتون ، یکی از معماران اصلی سیستم Sonos ، تلاش های این شرکت را برای بهبود برنامه ای که او و تیمش دو اولویت اصلی را دنبال می کنند ، می گوید:

  • مشکلات کاربران را با دقت شناسایی کنیدپاسخ: به همه مشکلات ، چه کوچک یا بزرگ ، مشترک یا نادر ، نگاهی بیندازید و اطمینان حاصل کنید که راندمان فنی برنامه به انتظارات کاربران SONOS می رسد یا حتی از آن فراتر می رود.
  • قابلیت های حذف شده را بازیابی کنید: شکاف عملکرد و تجربه کاربر برنامه جدید را در مقایسه با نسخه قبلی تکمیل کنید ، زیرا آنها دارای مسئولیت پذیری بزرگ برای بررسی مصرف کننده هستند.

مقالات مرتبط:

Miltington می گوید بررسی های مصرف کننده تمرکز تیم را افزایش داده و پیشرفت در برنامه را ایجاد کرده است. وی در به روزرسانی ماه های اخیر قول داده بود که فرصت ها به عنوان هشدارهای موقت ، بهتر بازی صف و ویرایش لیست های پخش می شود. او اکنون می گوید کاربران می توانند هشدارهای خود را هدایت کنند و همچنین وضعیت باتری Move Sonos را بررسی کرده و بلندگوهای با کیفیت بالا را در حالت تمام شده تغییر دهند.

روند بازگرداندن فرصت های حذف شده از برنامه SONOS هنوز کند است. این شرکت هنوز نتوانسته است بازیکنان را ویرایش کند یا یک پوشه کامل از کتابخانه موسیقی محلی به برنامه خود اضافه کند. Miltington تأیید کرده است که هر دو ویژگی در به روزرسانی های آینده در دسترس خواهند بود.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more