پس از راه اندازی تسلا “FSD) در چین ، این شرکت FSD را از نام خود حذف کرد و توسط مقامات عینی تر مشاهده شد. ماه گذشته ، تسلا نسخه محدودی از سیستم FSD را در چین معرفی کرد ، که پس از یک انتظار طولانی امکان استفاده از کمک در جاده های شهر چین را فراهم کرد.
تسلا رقابت شرکتهای محلی چینی را نرم می کند. به تازگی ، BYD به روزرسانی نرم افزاری را منتشر کرده است که ویژگی های هوشمند را برای هدایت همه اتومبیل های خود به صورت رایگان اضافه می کند. این بدون شک یکی از دلایل اصلی انتشار سیستم تسلا FSD در چین است.
بلافاصله پس از معرفی سیستم تسلا FSD در چین ، رانندگان تسلا شروع به دریافت مجازات های متعدد برای نقض قانون کردند. بسیاری از جاده های چین تحت نظارت دوربین های دوربین مدار بسته قرار دارند و جریمه ها به طور خودکار برای نقض رانندگان صادر می شوند.
سیستم Tesla FSD هنوز هم به دانش بیشتری در مورد جاده های چین نیاز دارد زیرا به اشتباه با خطوط دوچرخه با خطوط گردش در سمت راست اشتباه گرفته شد. در طول سفر ، یک راننده دو مجازات برای عبور از خطوط دوچرخه و خطوط مداوم دریافت کرد. اگر به اندازه کافی امتیاز منفی کسب کنید ، ممکن است گواهینامه رانندگی شخص حتی متوقف شود.
در میان مشکلات و اتومبیل های رانندگی اتوماتیک جدید در چین ، تسلا این هفته فقط یک هفته پس از اعلام یک تست رایگان یک ماهه (همانطور که در ایالات متحده انجام شد) راه اندازی سیستم FSD را متوقف کرد. به نظر می رسد این شرکت تغییراتی در نام ایجاد کرده است.
تغییر نام سیستم خود تسلا در چین در روزهای اخیر در وب سایت تسلا ظاهر شده است. پیش از این ، در چین به عنوان یک پشتیبانی هوشمند FSD شناخته می شد. نام جدید عبارت FSD را حذف می کند.
تسلا در سالهای اخیر به دلیل نام این سیستم انتقادات زیادی را دریافت کرده است ، زیرا با وجود نام “رانندگی کاملاً اتوماتیک” ، در واقع اجازه رانندگی کامل راننده را نمی دهد. سال گذشته ، تسلا به سیستم ایالات متحده به کامل خود رانندگی (کنترل شده) یا “سیستم نظارت” تغییر نام داد تا نشان دهد راننده در هنگام فعال بودن سیستم باید وسیله نقلیه را کنترل کند.
مقالات مرتبط
سیستم خودکار خودکار تسلا هنوز 1.5 دلار یا حدود 4.9 دلار قیمت دارد. تسلا همچنین اصطلاح “Autopilot” را از نسخه پایین نرم افزار کمک راننده در بازار چین حذف کرد. این اصطلاح قبلاً به سیستم های هواپیما اشاره دارد که می توانند کارهای اساسی را انجام دهند. اما آنها هنوز هم برای کنترل در صورت لزوم به یک خلبان هوشیار احتیاج دارند. نامگذاری در سالهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا این ایده محبوب را ایجاد کرده است که رانندگان می توانند هنگام فعال بودن سیستم ، توجه خود را از جاده جلب کنند.
تسلا اعلام کرده است که قصد دارد پس از دریافت مجوزهای لازم ، سیستم کمک خود را در چین بازگرداند. به نظر می رسد تغییرات اخیر در نامگذاری بخشی از این الزامات نظارتی است.