مجله اینترنتی گیمیس

نسخه موبایل دیسکورد میزبان تبلیغات ویدیویی می‌شود

این نزاع رسماً تبلیغات QUEST را در نسخه موبایل ارائه می دهد و نمایش فیلم را برای این جایزه در ژوئن (1 ژوئن و 1 ژوئیه) آغاز می کند. پلت فرم مسنجر قبلاً قالب تبلیغات جدید خود را در نسخه دسک تاپ معرفی کرده و مدتی است که آن را بر روی تلفن همراه آزمایش کرده است. فیلم های Questo در ماه های آینده در برنامه موبایل DiSectreen در دسترس کاربران خواهد بود.

Discord ویژگی Quest را به عنوان راهی برای “یافتن بازی ها و مطالب جدید هنگام دریافت جوایز برای پخش ، پخش یا تماشای فیلم” توصیف می کند. البته از منظر تبلیغ کنندگان ، این ویژگی امکان نمایش تریلرهای بازی جدید و معرفی محتوای اضافی (DLC) است. برخی از این تبلیغات حتی کاربران را ترغیب به انتقال بازی ها و دریافت جوایز می کنند. این ویژگی می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا گیمرهای بیشتری را به بازی های خود جذب کنند.

به گفته Discord ، برخی از بزرگترین حق رای دادن در صنعت بازی ، از جمله Diablo ، Street Fighter ، Warcraft و Genshin Impact ، از فرمت AD Quest استفاده کرده اند. مارک های بازی خارج از -video نیز از تلاش برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، پلتفرم MAX از کاربران خواسته بود که پیش از پخش سری Dune: Prophecy: Prophecy را تماشا کنند.

Discord ، مانند نسخه دسک تاپ ، هنگامی که جستجو در دسترس است ، اعلان ها را دریافت می کند و می تواند وظایف تعیین شده را بپذیرد و انجام دهد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more