انتخاب برند هلو گام مهمی در تثبیت مارک های ایرانی در صنعت فناوری اطلاعات و ترویج رقابت آنها در بازارهای داخلی و بین المللی است. این موفقیت نه تنها اعتماد به نفس مصرف کنندگان در نرم افزار ایران را افزایش می دهد بلکه مسیر توسعه ، نوآوری و ورود به بازارهای جهانی را هموار می کند.
در این رویداد ، پس از ارزیابی 4 مارک شرکت های ایرانی از دبیرخانه کنفرانس ، بهترین مارک های ملی (مانند هلو ، بیابان ها ، نام جدید ، دلپذیر و غیره) به عنوان بهترین برند ملی انتخاب شدند و 4 مارک مورد احترام قرار گرفتند.