مجله اینترنتی گیمیس

همراه اول از هویت جدید خود رونمایی کرد

اولین شرکت تلفن همراه با رویدادی در نمایشگاه بین المللی در تهران از هویت جدید خود در روز دوشنبه (6 مارس) رونمایی کرد. ماهواره اول این هویت را با پنج روند 5G جهان ، هوش مصنوعی ، XR (واقعیت گسترده) ، IoT اشیاء و blockchain ایجاد کرد.

“بسیاری از مارک های جهان ، هنگامی که به صحنه ریندور می رسند ، فکر می کنند که باید هویت قدیمی خود را کنار بگذارند ، اما وقتی” تکامل “، بسیاری از مارک های جهان پشتیبانی می کنند و برخی از عناصر جدید را بر اساس روندهای جهانی اضافه می کنند.” حرف

اعتقاد بر این است که تلاش های ماهواره اول به رویاهای تکنولوژیکی می رسد و فاصله آن را از حقیقت کاهش می دهد. وی گفت: “در دهه اول فعالیت ، اولین تلفن همراه ، با ارائه اولین سیم کارت ، رویای برقراری ارتباط را در هر زمان و مکان تحقق بخشید و به برقراری ارتباط قدرت داد.” در دهه دوم و عصر اینترنت ، اولین همراه رویای دسترسی به ارتباطات جهانی به قدرت رسید و دسترسی به دانش را افزایش داد. “در دهه سوم ، اولین ماهواره رویای دسترسی به خدمات هوشمند و دیجیتال را تحقق بخشید و این اکوسیستم را در ایران تقویت کرد.”

اولین مشاور استراتژی برند موبایل گفت که این شرکت دارای 2 ٪ سهم بازار با 2 میلیون کاربر ثبت شده است. “هنگامی که ما در تحقیقات بازاریابی این پروژه فعالیت کردیم ، از مردم پرسیدیم که چگونه آنها” اول موبایل “را گرفتند و پاسخ های آنها به آنها قابل اعتماد و حتی در پاسخ های آنها بود. از راه دور ترین مکان ها دسترسی آسان است. دهه چهارم فعالیت ما امروز مهم است. “

اولین تصویر موبایل در چهار مرحله است. مصاحبه های عمیق با مدیران ارشد ، تحقیقات بازاریابی در همه استانها و کشف بینش مردم به آینده ، مطالعه صنعت ارتباطات از راه دور و تلاش موفقیت آمیز برای به تصویر کشیدن در این زمینه و بزرگان که دنیای آینده را ایجاد می کند.

به گفته مشاور استراتژی برند ، اولین تلفن همراه پس از بررسی 5 مورد برتر Megatorstend در جهان تصمیم گرفته است تا هویت جدید خود را با 5G ، هوش مصنوعی ، واقعیت گسترده ، اینترنت اشیاء و فن آوری های blockchain ایجاد کند و نام آن غوطه ور است.

داستچین افزود: “به زبان فارسی ، من یک کلمه خوب برای غوطه وری پیدا نکردم ، اما این بدان معنی است که در یک تجربه جدید و غیر جذاب و دروازه به آینده محاصره و غوطه ور شده ام.” “آینده ای که تجربه باورنکردنی در زمینه هایی مانند بهداشت ، ارتباطات ، صنعت ، آموزش ، سرگرمی و موارد دیگر را برای ما فراهم می کند.”

به گفته وی ، اولین همراهی که برند خود را تغییر می دهد دیگر فقط یک شرکت ارتباطات و ارتباطات طولانی نیست و قصد دارد به یک شرکت مبتنی بر فناوری تبدیل شود. اولین ماهواره قصد دارد با سرمایه گذاری در استعدادها و نیروی کار ، این اکوسیستم را ارزیابی کند.

هندین معتقد است که مصرف کنندگان پس از افشای اطلاعات احساس کمک می کنند و اعتماد به نفس بیشتری برای شروع یک تجارت دارند. علاوه بر این ، ترس از فناوری و آینده به تدریج از بین می رود.

“هیچ کس تنها نیست” توسعه می یابد

اولین شعار موبایل در دهه جدید فعالیت خود تغییر نخواهد کرد و طبق مشاور استراتژی شرکت توسعه خواهد یافت. داستچین گفت: “شعار معروف دهه اول در دهه جدید در حال توسعه است و در آینده هیچ کس تنها نیست.” “ما برای مدیریت ارزش خود در کنار شما هستیم.”

به گفته وی ، هویت بصری جدید در تلفن همراه اول با هدف طراحی شده است ، حتی اگر آرم دیده نشده باشد ، مردم اعتراف می کنند که این کمپین توسط اولین تلفن همراه انجام شده است. دلیل انتخاب رنگ آبی مانند رنگ جدید موبایل نشان دادن عمق و عمق دنیای فناوری جدید است.

دستچین گفت: “در آینده جدید ، با ادامه کار خود در زمینه ارتباطات ، ما قصد داریم رویاهای انسانی را پرورش دهیم و از نوآوری های آینده الهام بگیریم.” آینده ای که در آن هیچ کس تنها نیست. “

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more