سازندگان ویدیوی اینستاگرام اکنون یک ویژگی بتا جدید برای ارسال محتوا دارند. این برنامه ویژگی “Test Rails” را معرفی کرد تا سازندگان بتوانند ریل ها را پست کنند و آنها را به افراد غیر دنبال کننده توصیه کنند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینستاگرام از نمایش ندادن محتوای خود به فالوورهای خود شکایت دارند، این ویژگی ممکن است عجیب به نظر برسد.
ج گزارش دهید متا گفت که ریلهای آزمایشی مستقیماً در پاسخ به بازخورد سازندگانی طراحی شدهاند که نگران این بودند که پستهای ویدیوییشان عملکرد خوبی نداشته باشد. متا اضافه کرد که این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که آزمایش ژانرهای مختلف را آسان تر می کند و یک نمای کلی سریع از نحوه عملکرد محتوای شما دریافت می کند.
سازندگان اکنون میتوانند گزینه آزمایشی را قبل از انتشار ویدیو انتخاب کنند. این ریل ها در صفحه شخصی سازندگان ظاهر نمی شوند و به حساب های غیر دنبال کننده ارائه می شوند. متا همچنین تاکید می کند که نمی توان به طور کامل تضمین کرد که فالوورها با ویدیوی خاصی در جای دیگری از برنامه مانند پیام های مستقیم مواجه نشوند.
مقالات مرتبط
پس از 24 ساعت، سازندگان میتوانند به ویدیو برگردند و معیارهای عملکرد را ببینند. شامل کل بازدیدها، اشتراک گذاری ها، لایک ها و نظرات. متا معتقد است که این نوع محتوای آزمایشی احتمالاً به زمان بیشتری برای کسب محبوبیت نسبت به سایر نشریات نیاز دارد. زیرا به دنبال کنندگان نشان داده نمی شود. با این حال، میتواند برای سازندگانی که میخواهند در محیطی سادهتر و تجربی منتشر کنند، مفید باشد.