مجله اینترنتی گیمیس

پاورقی؛ تجربه کاربران، ابزاری برای شفافیت آگهی‌های دیوار

یادداشت پاورقی در ارقام دیوار ؛ از سرعت ثبت نام تا تأثیر معاملات

پاورقی های اولیه در مشهاد نشان می دهد که از “یادداشت پا” استقبال شده است.

به طور متوسط ​​روزانه 4 پا نوشته شده است که تقریباً نیمی از آنها الزامات مربوط به انتشار را دارند. پاورقی ها حدود 2 تبلیغ (کمتر از 2 ٪ از تبلیغات در روز) است و پس از رأی گیری ، تقریباً 2 ٪ (حدود 2 پاورقی) در صفحه تبلیغات نشان داده شده است و وضعیت Behoshone را با رأی مثبت به 2 ٪ از کاربران منتقل می کند.

در دوره کوتاه آزمایش این ویژگی ، حدود 6000 پاورقی به تبلیغات مشهاد اضافه شد که از این تعداد 2 درصد در سه ساعت اول صدور تبلیغ ثبت شده است. این میزان پاسخ بالا کاربر هنگام تصمیم گیری در مورد معامله ، اهمیت دسترسی به اطلاعات اضافی را نشان می دهد.

نتایج نشان می دهد که نظرات منفی در مورد وقایع مانند کلاهبرداری تا 5 ٪ باعث کاهش تعامل سایر کاربران با تبلیغات می شود. همچنین با دیدن هشدارهای نشان داده شده در پاورقی ، مردم نسبت به تعامل با تبلیغات ترجیح می دهند.

صدرا علی آبادی می گوید: “در بسیاری از موارد ، کلاهبرداران به محض دریافت هشدار پایین کولینگ ، تبلیغات خود را به سرعت از بین بردند.” “این نشان دهنده قدرت جمعی مصرف کنندگان و افزایش شفافیت و اعتماد به نفس در نحوه پیش بینی ما نیست.”

مزایای استفاده از Colonthine پایین برای کاربران

  • تبلیغات شفاف که لزوماً با قوانین مغایرت ندارند ، اما احتمال خطر یا ابهام وجود دارد.
  • به سرعت مدل های جدید کلاهبرداری در جامعه مصرف کننده و احتمال پاسخ زود هنگام به آنها را شناسایی کنید.
  • کشف اقدامات کلاهبرداران در دسته هایی با پایان زیاد ، AD و آن را در طی دو ساعت از بین می برد تا ظرفیت رهگیری را کاهش دهد.
  • تشخیص فوری آزار و اذیت احتمالی در بخش تأمین (تحویل)
  • برای جلوگیری از قیمت تولید ، ابزاری مؤثر برای کاربران نامزد فراهم کنید
  • کشف تخلفاتی که می تواند از نگاه هوش مصنوعی یا روبات های تبلیغاتی پنهان شود.
  • روشن کردن تناقضات در تبلیغاتی که منجر به تبلیغات برای ویرایش و بهبود کیفیت نهایی لیست ها می شوند.

این پاورقی قبلاً برای همه دسته ها در مشهاد آزمایش شده است. پس از بررسی نتایج دوره آزمایشی و دریافت بازخورد ، در شهرهای دیگر در دسترس خواهد بود.

بسیاری از سیستم عامل های با هدف کاربران گام مهمی در دموکراتیک کردن اطلاعات برداشته اند و نقش فعال تری را در پالایش محتوا ارائه می دهند. این رویکرد ، با تکیه بر تجربه کاربری مستقیم و مؤثر کاربران ، نه تنها شفافیت را افزایش می دهد ، بلکه اعتماد به نفس جامعه مصرف کننده را نیز افزایش می دهد و نشان می دهد که چگونه فناوری می تواند شفافیت و اعتماد به گفتمان عمومی را حفظ کند. هنگامی که جامعه کاربر می تواند اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، با گذشت زمان یک شبکه قوی از اطلاعات مفید به همه کمک می کند تا معاملات و معاملات بهتر و ایمن تری داشته باشند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more