مجله اینترنتی گیمیس

پورشه پانامرا فعلا با موتور بنزینی خداحافظی نمی‌کند

این هفته یک هفته برای پورشه بود. پورشه علاوه بر اعلام برنامه های این شرکت برای توسعه شاسی جدید گاز به عنوان جایگزین Makan ، تعهد طولانی مدت خود را به موتورهای احتراق داخلی (ICE) تأیید کرد. الیور پسرمدیرعامل پورشه در یک کنفرانس مطبوعاتی سالانه اعلام کرده است که مدل های Cayenne و Panamera تا پایان دهه با موتورهای بنزینی ادامه خواهند یافت.

پورشه پیشتر اعلام کرده بود که کاین در سال 2 از موتور V8 خود پشتیبانی خواهد کرد. در مورد Panamera نیز همین اتفاق می افتد و هر دو مدل V6 را برای انواع کوتاه تر نگه می دارند. نسخه های پلاگین هیبریدی نیز بیشتر از خط تولید باقیمانده را ارائه می دهند و تخته الکتریکی بیشتری را ارائه می دهند.

ممکن است از خود بپرسید که دلیل بررسی مجدد پورشه موتورهای احتراق چیست؟ این شرکت متوجه شد که اهداف بلندپروازانه آن برای اتومبیل های برقی غیرقابل قبول است. در کنفرانس مطبوعاتی ، مدیر اجرایی پورشه اذعان کرد که 5 ٪ فروش سالانه این شرکت 5 ٪ در پایان این دهه “غیرواقعی” بوده است. در سال 2 ، تنها 4.3 درصد از اتومبیل های تحویل پورشه موتور احتراق داخلی ندارند.

پورشه طی یک دهه آینده چهار مدل بنزینی از جمله مدل محبوب دارد. سرمایه گذاری فعلی بیشتر در موتور احتراق داخلی مانع از اتومبیل های برقی جدید نخواهد شد. نسل چهارم Cayenne که کاملاً برقی است ، در اواخر سال جاری فاش می شود. پس از آن ، وسایل نقلیه الکتریکی Baxter و Cayman در دسترس خواهند بود. در طی این دهه ، یک شاسی بزرگ با سه ردیف صندلی درایو برقی نیز وجود خواهد داشت.

مقالات مرتبط

پورشه سالها اعلام شده است که این مدل آخرین اتومبیل است که با موتور احتراق داخلی راه اندازی می شود ، بنابراین آینده این مدل از نظر حفظ احتراق داخلی بی خطر است. این شرکت امیدوار است که Efuel به زنده ماندن از ماشین اتومبیل اسپرت نمادین کمک کند. پورشه با ساختن سوخت مصنوعی در کارخانه Ponta Arnas خود در شیلی اقدامات لازم را انجام داد. در پایان سال ، اولین مدل با سوخت تقریبا خنثی پر از کربن بود. این سوخت مصنوعی با کمک انرژی باد از آب و دی اکسید کربن ساخته شده است.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more