مجله اینترنتی گیمیس

پیشرفت چشمگیر بازی‌های موبایلی؛ ASR سرانجام در دسترس قرار گرفت

اگرچه تراشه های آرم بیشتر در تلفن های هوشمند استفاده می شوند ، اما قبلاً وارد لپ تاپ ها شده اند. به عنوان مثال ، Snapdragon X Qualcomm. بنابراین طبیعی است که انتظار داشته باشیم ASR روی این تراشه ها خوب کار کند. این فناوری بر اساس فناوری AMD FSR2 ساخته شده است و با توجه به این آرم می تواند با فعال کردن یک به روزرسانی GPU 2 برابری Immortalis-G720 (در Diamistit 2 و 2 تراشه) ، سرعت فریم بالاتر را به 5 ٪ بالاتر برساند. همچنین ، در همان مورد ، با انتخاب تنظیمات کیفیت ، مصرف انرژی 5 ٪ کاهش می یابد.

در تلفن های هوشمند ، ارتقاء عملکرد معمولاً بین کیفیت تصویر ، سرعت و عمر باتری تعادل ایجاد می کند. به عنوان مثال ، GSR Qualcomm ، که از افزایش مکانی در مقیاس استفاده می کند ، به دلیل محدودیت سخت افزار و نگهداری محدود بازی ، کمی اثر کمی داشت. اما ASR باز است و توسعه دهندگان می توانند آن را در صورت لزوم تنظیم کنند. همچنین انتظار می رود که بیشتر دستگاه های مجهز به یک آرم از آن پشتیبانی کنند. در یک تظاهرات فنی ، آرم نشان داد که ASR در موتور موتور انریل می تواند بدون کاهش کیفیت ، بروز قاب را تا 5 ٪ افزایش دهد.

مقالات مرتبط:

به بیان ساده تر ، ASR همان نقش DLSS یا FSR را برای رایانه رایانه دارد. با تهیه برنامه های آماده سازی آماده به Enity و Anryl Engin تا پایان سال جاری ، استفاده از این فناوری برای توسعه دهندگان آسان خواهد بود. بازی هایی مانند Ganshin Impact (ساخته شده با وحدت) ، Wuuchering Waves و Fortnite (هر دو با Anriel Engin) جزو اولین عناوینی است که توسط ASR استفاده می شود.

به دلیل باز کردن ASR ، می توان از آن در موتورهای دیگر استفاده کرد. البته این نیاز به تلاش بیشتری برای توسعه دهندگان دارد. در میان تراشه های موبایل ASR باید با سخت افزاری مانند Snapdragon Qualcomm ، Diamistiti MediaTek ، Google Tensor ، Samsung Exynos و Apple A یا M. ASR سازگار باشد و به عنوان FSR 2 انعطاف پذیر باشد و روی اکثر سخت افزار جدید برای LOO کار کند. با این حال ، بعید است سختگیرانه باشد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more