مجله اینترنتی گیمیس

ژاپن بازی Assassin’s Creed Shadows را سانسور می‌کند

صنعت بازی های ویدیویی همیشه با مشکلات مختلف طبقه بندی سنی روبرو بوده است. یکی از این مشکلات جدید در مورد سانسور سایه های بازی Assassin’s Creed در ژاپن است.

Assassin’s Creed Shadows ، که توسط Ubisoft ساخته شده است ، با محدودیت هایی در مورد راه اندازی آن در این کشور روبرو شده است ، اگرچه یک سازمان ارزیابی بازی های رایانه ای ژاپنی (CERO) دریافت کرده است. رتبه Z بالاترین رتبه سنی در ژاپن است و برای محتوای بزرگسالان و محتوای خشونت شدید محفوظ است و فروش آن به افراد زیر 18 سال ممنوع است.

با این حال ، سازمان طبقه بندی بازی های رایانه ای ژاپنی تصمیم گرفت که برخی از عناصر گرافیکی بازی Assassin’s Creed Shadows Game ؛ به ویژه ، صحنه های خشونت و مثله کردن برای قرار دادن در ژاپن بسیار شدید است. در نتیجه ، Ubisoft مجبور شد تغییراتی در نسخه ژاپنی بازی ایجاد کند.

مهمترین تغییراتی که در سایه های Creed Assassin’s Creed ایجاد شده است مربوط به حذف کامل توانایی برش قسمت های بدن دشمنان در طول بازی است. در نسخه های جهانی ، بازیکنان می توانند این ویژگی را از طریق تنظیمات بازی فعال یا غیرفعال کنند. اما این گزینه کاملاً در نسخه ژاپنی حذف شده است. علاوه بر این ، نحوه نمایش اعضای قطع شده برای رعایت قوانین سازمان طبقه بندی بازی های ویدیویی ژاپنی تغییر یافته است.

این تصمیم توسط سازمان طبقه بندی ژاپنی برای بازی های رایانه ای در مورد بازی Assassin’s Creed Shadows دوباره مسئله سانسور در صنعت بازی های ویدیویی در این کشور را مطرح کرده است. در گذشته ، این سازمان به دلیل تصمیمات خود در مورد طبقه بندی و سانسور بازی ها مورد انتقاد قرار می گرفت.

به عنوان مثال ، سال گذشته ، مدیر کل EA در ژاپن به دلیل تضاد در طبقه بندی بازسازی فضای مرده و تیغه ستاره ای ، از سازمان طبقه بندی بازی های رایانه ای ژاپنی انتقاد کرد. از آنجا که تیغه ستاره ای ، علی رغم صحنه های مشابه با خشونت ، رتبه بندی شده D ، که امکان فروش به افراد بالای 17 سال را فراهم می کند. در حالی که بازی Dead Space Remake به طور کلی از رتبه بندی امتناع ورزید.

مقالات مرتبط

بالاخره Ubisoft سایه های Creed Assassin را در بازار ژاپن منتشر خواهد کردمجبور شد قوانین سازمان را برای طبقه بندی بازی های رایانه ای در این کشور بپذیرد و در بازی تغییراتی ایجاد کند. این نشان می دهد که شرکت های بازی برای ورود به بازارهای مختلف باید با قوانین و مقررات محلی سازگار باشند. حتی این منجر به حذف و معرفی تغییرات اساسی در محتوای آن می شود. این وضعیت یک مشکل مداوم برای صنعت بازی های ویدیویی است که همیشه باید بین خلاقیت هنری و انتظارات جامعه تعادل برقرار کند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more