مجله اینترنتی گیمیس

گودزیلا زنده می‌شود؛ مدیرعامل جدید نیسان وعده داد نسل جدید خودرو افسانه‌ای GT-R در راه است

ایوان اسپینوزامدیرعامل تازه منصوب نیسان از پایبندی این شرکت به تولید اتومبیل های اسپرت خبر داد و با اشاره به نام نام GT-R و علاقه شخصی آن به احیای مدل سیلویا.

اسپینوزا از سال 2008 به نیسان پیوست و مدیرعامل بخش برنامه ریزی تا زمانی که به مدیر اجرایی منصوب شود. ماکامدیرعامل سابق او را به عنوان “مرد ماشین واقعی” معرفی کرده بود. این مدیر 5 ساله مکزیکی روزانه در پشت نیسان Z قرار دارد. خودرویی که در توسعه او شرکت کرده و آن را غرور می داند.

در مصاحبه اخیر با اخبار خودرو ، اسپینوزا تأکید کرد که نیسان همچنان به سرمایه گذاری در اتومبیل های اسپرت ادامه خواهد داد و افزود که تولید ماشین اتومبیل بخشی از هویت این شرکت است. به گفته وی ، “نام GT-R در آینده خواهد بود” ، اگرچه جزئیات جزئیات بیشتری را ارائه نمی دهد.

مفهوم قدرت بیش از حد که قبلاً توسط نیسان معرفی شد ، احتمالاً دیدگاه وارث تمام الکتریکی GT-R را نشان می دهد. جنینمدیر طراح نیسان طراحی این مفهوم را “رویاهای جسورانه اما قابل دستیابی تا پایان دهه جاری” توصیف کرد.

وی وقتی در مورد اسپینوزا برای بازگشت مدل های قدیمی سؤال شد ، او به طور خاص مدل سیلویا را به عنوان مدل مورد علاقه خود انتخاب کرد. وی همچنین در اوایل سن 6 سالگی به این موضوع اشاره کرد و گفت که نسخه آینده سیلویا می تواند “قدرت مناسب را با قیمت جذاب برای مشتریان” فراهم کند. به گفته وی ، در آن زمان ، نیسان طراحی مفهومی خودرو را آغاز کرد ، اما تولید آن هنوز تصویب نشده بود.

مقالات مرتبط:

علاقه اسپینوزا به اتومبیل های پیاده سازی ریشه در دلبستگی شخصی وی به نیسان 300ZX دارد. خودرویی که انگیزه اصلی آن شروع کار در نیسان بود. با این حال ، واقعیت های بازار نشان می دهد که مدل هایی مانند Z و GT-R و Silvia بخش کوچکی از تجارت عمومی نیسان هستند و نمی توانند تغییر قابل توجهی در وضعیت مالی شرکت ایجاد کنند.

در حال حاضر ، نیسان در حال استفاده از یک برنامه بازیابی گسترده ، از جمله حذف 6000 فرصت کاری و بستن سه کارخانه است. در حال حاضر ، تمرکز اصلی این شرکت ادغام فعالیت ها و توجه ویژه به قسمت های اصلی محصول است. از طرف دیگر ، صنعت خودرو هنوز طرفدار بهترین اتومبیل هایی مانند SUV و متقاطع و به ضرر اتومبیل های اسپرت است.

اگرچه ورود اسپینوزا می تواند به هیجان جدیدی برای میراث ورزشی نیسان منجر شود ، اما احیای مدل های محبوب مانند سیلویا و GT-R ثبات مالی بیشتری خواهد بود.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more