Chromeox چند روز پیش با مشکلات سروکار دارد و کاربران نسخه دوم Chromecast و Chromecast Audio هنوز نمی توانند محتوا بازی کنند. اگرچه روش هایی برای تعیین دستگاه وجود دارد ، کاربران باید تا به روزرسانی رسمی Google صبر کنند. این شرکت از مشکل آگاه است و از کاربران عذرخواهی کرده است.
یکی از کاربران Reddit به نام SauucychedDah ایمیلی از Google دریافت کرد که در آن شرکت از مشکلات ایجاد شده برای Chromecelet پشیمان می شود و کاربران را به صفحه انجمن Nest هدایت می کند تا آخرین به روزرسانی ها را آگاه سازد. با این حال ، این ایمیل علت این مشکل را توضیح نمی دهد ، اما در صفحه انجمن Nest مشخص است که کاربران مجبور نیستند دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند. با توجه به اینکه فاکتور تنظیم مجدد یکی از روشهای متداول برای رفع مشکلات فنی است ، بهتر است این سیگنال را مستقیماً در ایمیل ذکر کنیم.
گوگل تاریخ دقیق راه اندازی به روزرسانی فعال سازی Chrome را اعلام نکرده است ، اما برخی از کاربرانی که این مشکل را به طور مستقل کاوش کرده اند می توانند بیش از یک هفته یا حتی چند هفته طول بکشد.
بسیاری از کاربران برای بازگرداندن کروم خود به روش های غیررسمی روی آورده اند. اینها شامل فعال سازی گزینه نویسنده BIPAS دستگاه در تنظیمات برای رفع خطاها و بازگشت نسخه سیستم عامل تلفن برای تنظیم تنظیمات اولیه Chrome است. در حالی که کاربران هنوز منتظر راه حل رسمی Google هستند ، به نظر می رسد اختلال اخیر Chromeox به زودی برطرف می شود.