مجله اینترنتی گیمیس

یوتیوب نحوه شمارش بازدید ویدیوهای کوتاه (Shorts) را تغییر می‌دهد

YouTube تغییر قابل توجهی در بخش ویدیوی کوتاه ایجاد می کند ، که باعث می شود بیشتر به رقبای خود از جمله Tiki و Instagram شبیه شود. در حقیقت ، این پلتفرم حداقل زمان تماشای فیلم ها را از بین می برد.

به گفته یوتیوب ، از اول مارس (1 آوریل) ، هر بار که این فیلم پخش یا جایگزین می شود ، به عنوان یک نگاه محاسبه می شود. این تغییر به احتمال زیاد منجر به افزایش تعداد بازدیدها به سازندگان محتوا خواهد شد.

YouTube همچنان به دنبال معیار Engage View است. این شاخص تعداد دفعات پخش فیلم را در چند ثانیه اندازه گیری می کند. یوتیوب تأکید می کند که این تغییر بر درآمد سازندگان تأثیر نمی گذارد یا واجد شرایط درآمد است. زیرا هر دو با دیدگاههای درگیر اندازه گیری می شوند.

مقالات مرتبط:

در حالی که اینستاگرام و Tikkak این بازدید را به عنوان تعداد دفعات پخش ویدیو تعریف می کنند ، این سیستم عامل ها همچنین معیارهایی را برای ردیابی زمان صرف تماشای محتوا ارائه می دهند. با توجه به اینکه شورت در YouTube ، اینستاگرام و بلیط بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارند ، به نظر می رسد که بازدیدها را به روشی مشابه حساب کنید تا سازندگان محتوا بتوانند با تعداد بازدید کنندگان بهتر کنترل شوند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more