انتشار عکسی از بهرام رادان در کنار جغد به عنوان مدل تبلیغاتی یک برند عطر و ادکلن با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد. برخی از کاربران توییتر در این باره نوشتند: استفاده از حیات وحش به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی اشتباهی جبران ناپذیر است و نه تنها حیوان آزاری است، بلکه ترویج حفاظت از حیات وحش، شکار و تجارت است.
انتشار عکسی از بهرام رادان در کنار جغد به عنوان مدل تبلیغاتی یک برند عطر و ادکلن با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد. برخی از کاربران توییتر در این باره نوشتند: استفاده از حیات وحش به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی اشتباهی جبران ناپذیر است و نه تنها ظلم به حیوانات بلکه ترویج حفاظت از حیات وحش، شکار و تجارت است.
بهترین